Onderstaande bijdrage is van een externe partij. De redactie is niet verantwoordelijk voor de geboden informatie.

Nemesys wint offertetraject voor telefonie bij Voco Hotel den Haag

Het betreft een opdracht voor een complete integrale telefonie oplossing, waarbij onderstaande onderdelen volledig binnen één omgeving zijn geïntegreerd en geleverd worden door de Nemesys Groep.

 

  • Mitel MiVoice Office met geïntegreerde hospitality service inclusief koppeling met Micros Opera
    • Inzicht in kamer en minibar status
    • Rapportage
    • Wekservice

 

  • Communicatie platform met:
    • Redundant uitgevoerd
    • 30 SIP-kanalen
    • IP-telefoons
    • Telefoons t.b.v. hotelkamers
    • Management

Voco Hotel den Haag gunt de opdracht aan Nemesys, vanwege de inschrijving met de beste prijs-kwaliteitsverhouding.

Over Voco Hotel den Haag

In opdracht van InterContinental Hotels Group (IHG) en projectontwikkelaar UBM Development AG is het eerste Nederlandse Voco-hotel gevestigd in het oude hoofdkantoor van ABN Amro aan de Kneuterdijk, in den Haag. Na de receptie, de lobby in het 25 meter hoge atrium en het restaurant volgt de tuin, die op zijn beurt via een onderdoorgang weer uitkomt op het Noordeinde. Deze gevarieerde sequentie biedt de kans om het hotel als ‘verborgen’ publieke ruimte meer te laten zijn dan haar 204 kamers.

Over Nemesys

Zoals medewerkers het kloppend hart van een organisatie vormen IT, telefonie, energie en cybersecurity de ruggengraat. Het is de basis waarop alle online én offline bedrijfsprocessen draaien. Nemesys levert, al ruim 30 jaar, betrouwbare communicatieoplossingen. Tot de opdrachtgevers behoren o.a. overheidsinstellingen, transport, dienstverlening, industrie en onderwijs. We make you perform better!

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2021-05-06T11:03:38.000Z Nemesys