Je boodschap via buitenreclame uitdrukken
Zoals eerder is benoemd kan je jouw bedrijfsnaam of boodschap via buitenreclame vermelden aan de klant. Zo kan er een poster afgedrukt worden, om deze vervolgens in een bushokje of frame langs de weg te plaatsen. Buitenreclame blijft haast niet onopgemerkt. Zo kijken personen die met de bus reizen of die er langs rijden bijna altijd wel voor een kort moment naar de poster. Op deze manier kan je op lokaal niveau, potentiële klanten bereiken en informeren over de dienstverlening van jouw bedrijf.
Contacten warm houden na een zakelijk gesprek
Als vertegenwoordiger van een mooi bedrijf wil je niet dat het gesprek uiteindelijk niets oplevert. Wanneer een potentiële klant blijft zitten met vragen, is het belangrijk dat deze klant contact kan opnemen met de vertegenwoordiger om extra informatie op te vragen voor verduidelijking. Dit kan zeer eenvoudig opgelost worden met behulp van een visitekaartje. Een goed visitekaartje bestaat uit de volgende drie elementen:
1. Laat het visitekaartje ontwerpen door een professional
Een goed ontwerp zorgt ervoor dat het visitekaartje opvalt bij de potentiële klanten. Dit laat immers een professionele indruk achter, wanneer het gesprek tussen de vertegenwoordiger en de potentiële klant is geweest.
2. Houd het simpel
Naast dat het kaartje goed opvallend moet zijn, is het ook belangrijk om het daarnaast simpel te houden. Zet daarom alleen de noodzakelijk informatie op het kaartje. Hierdoor wordt overzichtelijkheid behouden, zodat er makkelijk contact gelegd kan worden.
3. Goed leesbaar en in de stijl van de onderneming
Een visitekaartje moet daarnaast ook goed leesbaar zijn, de bedrijfsnaam moet overduidelijk terugkomen op het kaartje en de vormgeving staat in lijn met de stijl van de onderneming. Op deze manier weet een potentiële klant direct dat het visitekaartje afkomstig is van jouw bedrijf.
Door het gebruik van deze mogelijkheden, kan je klanten goed informeren over jouw bedrijf.
Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn: