Hisense, fabrikant van flatscreen-tv’s en koel-vriescombinaties, is klaar om ook in Nederland meer zichtbaarheid te creëren. Om daar kracht bij te zetten, sloegen zij in 2021 al de handen ineen met voormalig Nederlands profvoetballer Rafael van der Vaart. Na een succesvolle EURO2020 campagne, was Rafael nu opnieuw betrokken als publiekstrekker bij de opening van de eerste officiële Hisense x MediaMarkt winkel.
De kick-off van deze samenwerking vond plaats bij MediaMarkt Amsterdam Arena. De komende periode zullen meerdere winkels volgen. Consumenten werden uitgedaagd om mee te doen aan meerdere activiteiten, waaronder een Instagram fotohoek en een schietspel gericht op ‘Lucky number 23’ van Rafael.
De winnaars werden beloond met een gesigneerde Hisense voetbal, een officieel Nederlands Elftal shirt én de hoofdprijs in de vorm van de nieuwe Hisense 55U7HQ tv. Er was voor iedereen voldoende gelegenheid om een handtekening van of een foto met Rafael te krijgen en niemand ging met lege handen naar huis.
Rafael van der Vaart: “Gaaf om deze dag samen met Hisense te organiseren en om op deze manier mensen enthousiast te maken voor dit mooie merk! Ik kijk uit naar wat er nog komen gaat!”
Robert Kapteijn: “Het strategisch partnership met MediaMarkt zal het merk Hisense meer landelijke bekendheid geven en een boost aan Hisense televisies. Hisense linkt zich wereldwijd aan voetbal en onze lokale samenwerking met Rafael van der Vaart past daar ontzettend goed bij. Dus alle ingrediënten voor succes!”