Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief
Onderstaande bijdrage is van een externe partij. De redactie is niet verantwoordelijk voor de geboden informatie.

4 Originele relatiegeschenken die indruk maken op klanten

6 september 20233 minuten leestijdGovernance & Privacy

Relatiegeschenken zijn een geweldige manier om je waardering te tonen aan je klanten en tegelijkertijd je merk te promoten. Maar in een wereld waarin relatiegeschenken overvloedig zijn, is het belangrijk om origineel te zijn en iets te bieden dat echt indruk maakt op je klanten. In dit artikel zullen we vijf originele relatiegeschenken bespreken die gegarandeerd een blijvende indruk zullen maken.

1. Gepersonaliseerde items

Persoonlijke items zijn altijd een goede keuze. Denk bijvoorbeeld aan notitieboeken; die zijn altijd handig, of het nu voor het maken van aantekeningen tijdens vergaderingen is of voor het bijhouden van to-do-lijstjes. Maar om echt indruk te maken, kun je overwegen om gepersonaliseerde items aan je klanten te geven. Voeg het logo van je bedrijf toe aan de voorkant van het item, wat meteen een persoonlijk tintje creëert. Een voorbeeld van persoonlijke items zijn bijvoorbeeld pennen of sleutelhangers met logo. Denk ter illustratie aan een Remove Before Flight sleutelhanger bedrukken met je eigen logo.

2. Culinaire cadeaus

Iedereen houdt van eten en drinken, dus waarom zou je je klanten niet verwennen met culinaire geschenken? In plaats van de standaard chocoladerepen of fruitmanden, kun je overwegen om iets unieks en onverwachts te geven, zoals een set met exotische kruiden of een gepersonaliseerde fles wijn. Deze geschenken zullen niet alleen een smakelijke traktatie zijn voor je klanten, maar ze zullen ook een gevoel van luxe en waardering creëren.

3. Ervaringsgerichte geschenken

In plaats van materiële geschenken, kun je ervoor kiezen om je klanten een ervaring te geven. Denk bijvoorbeeld aan het organiseren van een exclusief evenement, zoals een wijnproeverij of een kookworkshop. Dit geeft je klanten de mogelijkheid om iets nieuws te ontdekken en tegelijkertijd een onvergetelijke ervaring te hebben. Bovendien kan dit soort geschenk ook een gelegenheid zijn om je klanten persoonlijk te ontmoeten en een sterke band op te bouwen.

4. Maatschappelijk verantwoorde geschenken

Steeds meer mensen zijn op zoek naar manieren om hun steentje bij te dragen aan de samenleving, dus waarom zou je je klanten niet de mogelijkheid geven om dat te doen? Overweeg om je klanten een geschenk te geven waarvan een deel van de opbrengst naar een goed doel gaat. Dit kan bijvoorbeeld een armband zijn die gemaakt is door kansarme vrouwen in ontwikkelingslanden of een tas waarvan de opbrengst wordt gebruikt om bomen te planten. Door dit soort geschenken te geven, laat je zien dat je bedrijf maatschappelijk verantwoordelijkheid neemt en inspireer je je klanten om hetzelfde te doen.

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Beveiliging en IT samen sterk tegen bedreigingen

    Deze paper geeft concrete strategieën en handvatten om IT en Security effectiever te integreren.

    Computable.nl

    Slimme toegang vs. onzichtbare cyberrisico’s in de Zorg

    In zorginstellingen is een constante stroom van personeel, patiënten en bezoekers. Maar hoe zorg je ervoor dat gevoelige gebieden beschermd blijven zonder de dagelijkse gang van zaken te verstoren? Hoe herken je eventuele zwakke plekken in het netwerk?

    Computable.nl

    Strategische alternatieven voor VMware

    Ontdek 3 strategieën voor een succesvolle overstap

    Meer lezen

    AchtergrondData & AI

    ISO 42001 veelbelovend als standaard voor verantwoorde ai

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Onderzoek naar omkoping bouw Microsoft-datacenter Wieringermeer  

    AdvertorialGovernance & Privacy

    Impact van NIS2 op fysieke beveiliging

    OpinieCloud & Infrastructuur

    Digitale soevereiniteit vraagt om herziening van cloudstrategie  

    Rusland, hacker
    ActueelGovernance & Privacy

    AIVD: Rusland steeds agressiever, China bespioneert bedrijven

    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    3 alternatieven voor trainen van ai zonder gebruikersdata

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs