“Hiermee geven wij een boost aan de automotive-markt in duurzaamheid, sales en werkgelegenheid”, vertelt mede-eigenaar en CEO Karin van den Berg-Hulshoff. De oprichtster heeft als doel om nieuwe mobiliteitsmerken onder te brengen in het bestaande netwerk van autodealers, fleet, lease en verhuurbedrijven. Met ruim 19 jaar ervaring in de automotive-wereld legt zij verbinding tussen innoverende mobiliteitsfabrikanten en lokaal georiënteerde (familie)bedrijven. Last Mile eMobility is de ‘linking pin’ voor deze bedrijven voor een breed scala aan hightech last mile oplossingen en zero emission cargo services.
Duurzame stappen in de markt
Er ligt volgens Van den Berg een hoog volumepotentieel en grote slagkracht in extra afzet, door deze duurzame innovaties als eerste in Europa op de markt te brengen via de bestaande structuren. “Dit maakt Last Mile eMobility uniek in de markt. Bovendien dragen we door groei bij aan het behoud van de werkgelegenheid binnen de mobiliteitsbranche.”
Uitbreiding dealernetwerk
Last Mile eMobility wil haar dealernetwerk uitbreiden en is op zoek naar merkdealers die de mobiliteitsmerken exclusief willen vertegenwoordigen. Dealers kunnen rekenen op kennis, service en verkoopondersteuning van Karin van den Berg-Hulshoff en haar team.
Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn: