De tevredenheid van de klanten blijkt onder andere uit het feit dat ruim acht op de tien klanten (82%) myBrand zouden aanbevelen. De resultaten bevestigen de goede relatie die myBrand met haar klanten heeft. Seger Theuns, Algemeen Directeur bij myBrand: “Wij streven altijd naar langetermijnrelaties met onze klanten die zijn gestoeld op respect, vertrouwen en eerlijkheid. De resultaten uit dit onderzoek laten zien dat onze manier van werken het gewenste effect heeft. Deze vorm van feedback door klanten is zeer waardevol; die zetten we in om de dienstverlening verder te optimaliseren en daarmee de klantbeleving continu te verhogen. We willen onze klanten bedanken voor het vertrouwen dat ze ons geven. Maar ook wil ik onze collega’s bedanken; zij maken het verschil door zich verantwoordelijk te voelen voor de totale dienstbeleving en spannen zich elke dag in om onze positie als best gewaardeerde SAP-dienstverlener te behouden.” Over het onderzoek Het Outsourcing Performance onderzoek is de grootste benchmarkstudie van IT managed services in Nederland. Het onderzoek brengt de kwaliteit van de relatie tussen IT-uitbesteders en hun IT-dienstverleners in kaart.* Het volledige onderzoek vind je hier: https://outsourcingperformance.nl/onderzoeksdata/onderzoeksdata-overzicht/
* De onderzoeksopzet van Giarte is dit jaar vernieuwd. Hierdoor zijn de onderzoeksresultaten niet te vergelijken met de resultaten van voorgaande jaren.
Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn: