Onderstaande bijdrage is van een externe partij. De redactie is niet verantwoordelijk voor de geboden informatie.

Outsourcing performance onderzoek Giarte

Intermax krijgt een geweldige beoordeling in het jaarlijkse onderzoek Outsourcing Performance. Dit onderzoek belicht de relaties tussen klanten en externe serviceproviders. Intermax deed voor de eerste keer mee.

De meest opvallende resultaten: 

  • Hoogste score op diensttevredenheid op het gebied van end user management (8,7 tegenover een peergroupgemiddelde van 7,7)
  • Hoogste score op proactiviteit (8,1 tegenover een gemiddelde van 6,8)
  • Nummer 3 positie voor infrastructure management (8,5 versus 7,9)
  • Bovengemiddelde scores op application management (8 versus 7,8) en managed security (7,7 versus 7,5)

Klanten geven vooral aan het te waarderen dat Intermax zorgt dat ‘herhaling van fouten voorkomen wordt’. Klanten zien Intermax als organisatie met de juiste kennis en kunde. Daarnaast geeft 84 procent aan vertrouwen te hebben in het bedrijf (tegenover een peergroupgemiddelde van 77 procent). Van de deelnemende partijen die alle vier van de onderzochte diensten aanbieden is dat de hoogte score. 

Dat driekwart van de respondenten fan van Intermax is en hen proactief aanbeveelt, is fantastisch. Maar dat 44 procent daarvan Intermax zelfs ‘absoluut’ zou aanbevelen (‘superfan’) – is de kers op de taart.  

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Lees verder


Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2019-07-02T10:28:47.000Z Intermax
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.