Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief
Whatsapp

Conversation24 scoort met nieuwe contactkanalen

13 juni 2022 - 13:35Awards NieuwsSoftware & DevelopmentConversation24

Conversation24 zijn heeft Commerce-platform geïntroduceerd, waarin het mogelijk is om via contactkanalen als WhatsApp en Webchat producten te bestellen en direct af te rekenen via Tikkie (ABN Amro). Voor de hoofdjury van de Computable Awards 2022 reden om Conversation24 te nomineren in de categorie Customer Experience.

Conversation24 ziet conversaties als het fundament van modern klantgericht ondernemerschap. Met zijn oplossingen en dienstverlening maakt het waardevolle dialogen mogelijk tussen klant en organisatie om sterke klantrelaties te bouwen voor de lange termijn. Met Tikkie stuur je eenvoudig betaalverzoeken via WhatsApp, Messenger, sms, QR-code etc. Bedrijven kunnen bij Tikkie terecht om de applicatie te gebruiken op diverse manieren binnen hun eigen bedrijfsvoering. WhatsApp Business is speciaal ontworpen voor eigenaars van mkb-organiaties. Met de app kun je op een persoonlijke manier in contact komen met klanten, je producten en services in de schijnwerpers zetten en vragen beantwoorden.

De markt voor conversational commerce groeit snel, omdat aanbieders steeds meer functies toevoegen aan hun communicatiekanalen. Het Conversation24-platform maakt integratie hiervan nu mogelijk, wat zowel het gebruiksgemak als de conversie ten goede komt. Consumenten kunnen via Webchat, WhatsApp en andere kanalen in contact komen met aanbieders om producten en diensten te vinden, aankopen te doen, bestellingen te volgen en problemen direct in een gesprek op te lossen. De basis is het in eigen beheer ontwikkelde softwareplatform van Conversation24.

Terug naar de overige genomineerden

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Design Sprints: 4 dagen van idee naar prototype

    Hoe zet je in vier dagen tijd een gevalideerd prototype neer met Design Sprints?

    Computable.nl

    Resultaatgericht Samenwerken (RGS).

    RGS is een gestructureerde methode die vastgoedprofessionals direct ondersteunt bij kwaliteitsverbetering, kostenefficiëntie en verduurzaming.

    Computable.nl

    De principes van cloud-native techniek

    Cloud-native technologieën voegen flexibiliteit, schaalbaarheid en beveiliging toe en verlagen de operationele kosten voor de IT-omgeving. Hoe dragen Kubernetes, KEDA en AKS hieraan bij?

    Meer lezen

    Customer experience klanttevredenheid klantervaring
    ActueelCloud & Infrastructuur

    Dit zijn de 10 beste digitale klantervaringen!

    Woning zoeken woningzoekende
    Awards NieuwsCloud & Infrastructuur

    WoningNet scoort met digitale hulp woningzoekende

    Awards NieuwsCloud & Infrastructuur

    Salesforce Cloud scoort met zelflerende algoritmen

    Finance creditcard
    Awards NieuwsCloud & Infrastructuur

    Quion en Mendix scoren met online klantenportal

    Novotel Amsterdam Schiphol Airport
    Awards NieuwsCloud & Infrastructuur

    SuitePad scoort met hotelkamerservice Novotel

    Master data management mdm
    Awards NieuwsData & AI

    Jumbo en Tibco scoren met verbeterde klantloyaliteit

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs