Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief
Novotel Amsterdam Schiphol Airport

SuitePad scoort met hotelkamerservice Novotel

14 juni 2022 - 08:18Awards NieuwsCloud & InfrastructuurNovotelSuitePad

Novotel Amsterdam Schiphol Airport biedt in elke hotelkamer de SuitePad aan. Dit is een tablet voor extra services en informatie. Digitale informatievoorziening met de SuitePad gaat sneller, het zoeken verloopt gerichter en de opties zijn oneindig. De SuitePads van Novotel Amsterdam Schiphol Airport zijn geladen met specifieke informatie over het hotel, de omgeving en de vele mogelijkheden aldaar. Voor de hoofdjury van de Computable Awards 2022 reden om SuitePad te nomineren in de categorie Customer Experience.

Heeft de klant ondanks deze zeer complete informatie toch nog een vraag? Met de SuitePad is het voor een hotelgast eenvoudig om een chatgesprek te starten met een van de receptiemedewerkers. Dit kan een verzoek om een wake-up call zijn, een bestelling voor roomservice en nog veel meer. Daarnaast zijn er apps ter vermaak en ontspanning zoals Netflix (met eigen login), radio, social media, internet en games. De schoonmaak van de kamer bij een meerdaags verblijf kan via de Suitepad eenvoudig worden geruild voor een voucher van vijf euro voor het restaurant of de bar. Een mooie win-win voor de gast, het hotel en uiteindelijk natuurlijk ook het milieu.

De beschikbare informatie is gemakkelijk aan te passen in de back end. Een dedicated account manager en succesmanager zorgen ervoor dat de SuitePad-installatie up-to-date blijft. Elke maand ontvangt het hotel een uitgebreid rapport waarin te zien is waar hotelgasten geïnteresseerd in zijn, hoe lang ze SuitePad gebruiken en worden er tips verstrekt om de omzet te vergroten. De SuitePad biedt een completere dienstverlening aan klanten. Hierdoor kan personeel zich concentreren op de complexere verzoeken van de hotelgasten. Dit levert naast een hogere servicegraad ook een grotere klanttevredenheid op. Het werkt bovendien omzetverhogend én kostenbesparend.

Terug naar de overige genomineerden

Meer over

Tablets

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Computable.nl

    Well-Architected: slim bouwen en beheren in de cloud

    Een paper met concrete handvatten om cloud-architectuur naar een hoger niveau te tillen.

    Meer lezen

    Robot digitale hulp
    Awards NieuwsInnovatie & Transformatie

    ABN Amro scoort met digitale aanspreekpunt Anna

    Awards NieuwsInnovatie & Transformatie

    citizenM scoort met digital-first hotel

    Online kopen shoppen
    Awards NieuwsInnovatie & Transformatie

    Nijhof scoort met online klantbeleving

    Awards NieuwsCloud & Infrastructuur

    Salesforce Cloud scoort met zelflerende algoritmen

    Finance creditcard
    Awards NieuwsCloud & Infrastructuur

    Quion en Mendix scoren met online klantenportal

    Customer experience klanttevredenheid klantervaring
    ActueelCloud & Infrastructuur

    Dit zijn de 10 beste digitale klantervaringen!

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs