Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief
Onderstaande bijdrage is van een externe partij. De redactie is niet verantwoordelijk voor de geboden informatie.

Procesautomatisering door QuandaGo

29 juni 20223 minuten leestijdChannelData & AI

Procesautomatisering klinkt als een ingewikkeld woord, maar het is echt makkelijker dan je denkt. Het is eigenlijk kort gezegd het digitaal maken van bepaalde dingen. Welke dingen dit dan exact zijn dat verschilt nog wel eens, maar hier en nu gaan wij het hebben over het digitaliseren van werk binnen een bedrijf.

Wat doet QuandaGo?

QuandaGo is een breed bedrijf die zich voornamelijk inzet op de connectie tussen bedrijf en de klant. Iedereen weet hoe belangrijk het is om je klant tevreden te houden. De meeste bedrijven doen dit aan de hand van een klantenservice waar zij medewerkers hebben die de klant dan te woord staat bij een probleem. Op die manier wordt dit dan opgelost samen met de klant.

Nu merk je in de wereld dat de technologie zich steeds meer verbeterd en dat die ook op veel meer plekken ingezet worden. Zo ook bij de klantenservice. Er worden programma’s ontwikkeld die zich zouden moeten richten op het te woord staan van de klant. QuandaGo begeleid mensen hierin in het gebruiken van de software. Dit wordt gedaan om de klantenservice te versnellen. Mochten er echt complexe problemen zich voordoen dan kun je altijd nog een medewerker erbij halen die dan ondersteunt. In de tijd dat ze dat niet hoeven kunnen zij zich bezig houden met andere dingen binnen het bedrijf die belangrijker zijn. Je verdeelt het werk efficiënter.

De reden dat dit versneld kan worden is omdat computers simpelweg sneller zijn dan mensen. Als iemand belt met een probleem dan zoekt diegene dat op. Voordat diegene het gevonden heeft dan duurt dat nog wel eens even. Nou is de geduld er meestal wel bij de klant toch is het fijn als het sneller opgelost kan worden. Een computer vindt het daarom ook veel sneller. Procesautomatisering wordt door het bedrijf QuandaGo aangeboden. Vandaar dat zij daarin ondersteunen.

Wie is QuandaGo?

QuandaGo is een bedrijf die bestaat uit een aardig groot team. Het team van QuandaGo is continue bezig met innovaties rondom proces automatisering. Bekijk hier meer informatie. Zij ondersteunen de gebruikers van het systeem en helpen ze hen ermee op weg. Het is belangrijk om de juiste ondersteuning te krijgen bij een overstap als deze.

Bij problemen is het team er natuurlijk om je te helpen, maar bij het begin zijn ze er om je te begeleiden in deze nieuwe manier van werken en projecteren hun enthousiasme door naar jou. Ben je nou benieuwd naar het digitaliseren van je klantenservice? Heb je er misschien vragen over? Vul dan het contactformulier aan en zij staan je te woord of je kunt zelfs een gratis demo ontvangen om erachter te komen of je het een fijne manier vindt om te werken!

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Computable.nl

    In detail: succesvolle AI-implementaties

    Het implementeren van kunstmatige intelligentie (AI) biedt enorme kansen, maar roept ook vragen op. Deze paper beschrijft hoe je als (middel)grote organisatie klein kunt starten met AI en gaandeweg kunnen opschalen.

    Computable.nl

    Maak kennis met digitale identiteiten

    De digitale economie groeit snel en de EU heeft strikte regelgeving ingevoerd om de veiligheid en privacy te waarborgen; in deze whitepaper ontdek je hoe digitale identiteiten deze transitie ondersteunen en wat dit voor jouw organisatie betekent.

    Meer lezen

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Kort: Eigen ai-assistent Amsterdam, NIS2-manager Atos, DSA-check ACM en…

    AchtergrondData & AI

    ISO 42001 veelbelovend als standaard voor verantwoorde ai

    Maersk containerschip in de Rode Zee
    ActueelData & AI

    Verbetering nodig bij Digitale Infrastructuur Logistiek

    ActueelData & AI

    EU investeert bijna 2 miljard in digitale innovatie

    ActueelData & AI

    IBM investeert miljarden in VS

    vrouw maakt foto van fiets met ai-tool
    ActueelData & AI

    Deze ai-tool checkt de prijs van koopjes op koningsdag

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs