Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief
Onderstaande bijdrage is van een externe partij. De redactie is niet verantwoordelijk voor de geboden informatie.

Welk effect heeft het gebruik van planningssoftware op de klantervaring?

18 oktober 20223 minuten leestijdData & AI

Een planningssoftware kan worden gebruikt om technische problemen vroeg in het proces aan te pakken. Als gevolg hiervan heb je een grotere kans om problemen te identificeren en op te lossen voordat ze problemen worden. Hierdoor kun je je focussen op de klantervaring zodat je klanten in minder tijd een beter product krijgen met minder defecten. Het verbetert ook de kwaliteit en vermindert risico’s voor zowel jij als je klanten door een volledig geïntegreerde omgeving te creëren waarin iedereen naadloos samenwerkt. Om er echter voor te zorgen dat de software efficiënt blijft functioneren en complicaties binnen de softwareapplicatie worden voorkomen, gebruik je het testmanagement om je software te testen.

Helpt de klantervaring te begrijpen

Naast testmanagement, kun je als ondernemer het je niet veroorloven om je klanten te negeren. De klantervaring is de som van alle interacties met een merk en staat voor de combinatie van product en dienst. Wanneer mensen interactie hebben met je bedrijf, vormen ze een mening over wat het vertegenwoordigt, evenals hun perceptie van hoe het werkt. Deze perceptie bepaalt of zij ook in de toekomst zaken met je blijven doen. Gebruik daarom planningssoftware. Dit is omdat je hiermee een beter inzicht kunt krijgen in hoe klanten over je bedrijf denken, omdat het de communicatie tussen verkoop- en marketing teams verbeterd door toegang te bieden tot realtime gegevens van verschillende kanalen, zoals sociale-mediakanalen en e-commercesites. En om dit voordeel te blijven behalen, moet je software testing uitvoeren om het plotselinge falen van de toepassing te verlichten.

Stelt het bedrijf in staat om klantgegevens te ordenen en te analyseren

Elke succesvolle onderneming moet beginnen met een solide basis van gegevens. Als je het niet hebt, kun je niets van je klanten leren of begrijpen. Maak daarom gebruik van planningssoftware, zodat je gegevens over je consumenten kunt verzamelen en ordenen, die je kunt gebruiken om goede beslissingen te nemen over hoe je hun interacties en relaties met je bedrijf het beste kunt verbeteren.

Helpt bij het automatiseren van feedback van klanten

Het gebruik van software testing kan helpen bij het automatiseren van het verzamelen van feedback van klanten. Bij het ontwikkelen van een digitale strategie is de klantervaring de belangrijkste overweging die je moet maken, en het vermogen van je bedrijf om klanten een positieve ervaring te bieden, is essentieel voor het ontwikkelen en onderhouden van gezonde relaties met klanten. Veel bedrijven hebben al een feedbackformulier dat ze hun klanten vragen in te vullen zodra ze hun dienst of product hebben ontvangen, maar dit kan tijdrovend en inefficiënt zijn als je honderden reacties per maand krijgt van je consumenten.

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Computable.nl

    In detail: succesvolle AI-implementaties

    Het implementeren van kunstmatige intelligentie (AI) biedt enorme kansen, maar roept ook vragen op. Deze paper beschrijft hoe je als (middel)grote organisatie klein kunt starten met AI en gaandeweg kunnen opschalen.

    Computable.nl

    Maak kennis met digitale identiteiten

    De digitale economie groeit snel en de EU heeft strikte regelgeving ingevoerd om de veiligheid en privacy te waarborgen; in deze whitepaper ontdek je hoe digitale identiteiten deze transitie ondersteunen en wat dit voor jouw organisatie betekent.

    Meer lezen

    AchtergrondData & AI

    Een stortvloed aan ai-tools; ServiceNow drinkt zijn eigen champagne

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Kort: Eigen ai-assistent Amsterdam, NIS2-manager Atos, DSA-check ACM en…

    AchtergrondData & AI

    ISO 42001 veelbelovend als standaard voor verantwoorde ai

    Maersk containerschip in de Rode Zee
    ActueelData & AI

    Verbetering nodig bij Digitale Infrastructuur Logistiek

    ActueelData & AI

    EU investeert bijna 2 miljard in digitale innovatie

    ActueelData & AI

    IBM investeert miljarden in VS

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs