D-Link gaat haar partnerstrategie in 2004 verder uitbouwen met de introductie van partnercertificeringen en een nieuwe focus op de consumentenmarkt.
Distributeurs en resellers van D-Link kunnen zich kwalificeren voor een Business Partner- of Solution Partner-certificaat. D-Link biedt hiervoor diverse trainingsmogelijkheden, een nieuw bonussysteem en ondersteuning op het gebied van marketing en lead-generatie. Daarnaast breidt de leverancier in het komende jaar de service voor zowel partners als eindgebruikers uit. Bovendien wil D-Link zich ook, samen met bestaande en nieuwe partners, gaan richten op de retailsector.
De service aan D-Link-resellers en -eindgebruikers is uitgebreid met een gratis supportnummer. Op dit telefoonnummer kan men terecht met vragen op het gebied van support en installatie en in het geval van problemen. Het bedrijf gaat het komende jaar diverse trainingen verzorgen, speciaal afgestemd op marktontwikkelingen en specifieke behoeften. Eindgebruikers profiteren standaard van een 24-uurs swap-garantie waarbij in het geval van storingen binnen een dag het product wordt vervangen.