Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

Interactive en Onyx integreren CRM en Contact Center

15 juni 2004 - 10:38ActueelInnovatie & TransformatieInteractive IntelligenceOnyx Software
Sander Hulsman
Sander Hulsman
Founder | Content Director

Software connector integreert Onyx Employee Portal en Customer Interaction Center.

Onyx Software Corp., wereldwijd aanbieder van succesvolle CRM oplossingen, en Interactive Intelligence, ontwikkelaar van op Microsoft gebaseerde bedrijfscommunicatie oplossingen, hebben een overeenkomst gesloten om gezamenlijk de kosten en complexiteit voor integratie van contact center automatisering en CRM te reduceren.

Onder deze overeenkomst bieden beide ondernemingen een software connector voor de integratie tussen de laatste versie van Onyx Employee Portal, een web-based CRM oplossing voor de consolidatie van klantinformatie, en Interactive Intelligence’s Customer Interaction Center (CIC), een contact center automation product wat onder meer automatische call distributie, interactive voice response en web chat mogelijkheden biedt.

‘De Onyx/Interactive Intelligence connector biedt klanten een snelle en gemakkelijke integratie van de twee oplossingen. Het is snel te implementeren en op simpele wijze te beheren. De integratie zorgt voor verbetering van productiviteit en dienstverlening aan de klant doordat via één enkele interface de klant interactie informatie en de functie gerelateerde routinginformatie in het datascherm van de klant worden opgenomen’, aldus Gary Blough, VP EMEA van Interactive Intelligence.

Deze overeenkomst formaliseert de al langere relatie tussen Onyx en Interactive Intelligence die inmiddels heeft geresulteerd in succesvolle gezamenlijke implementaties bij meerdere klanten, waaronder Amway Korea, Netegrity en Sony Music Entertainment.

Netegrity heeft de geïntegreerde Onyx en Interactive Intelligence oplossing ingezet om de dienstverlening aan klanten wereldwijd te kunnen verbeteren. De implementatie heeft een indrukwekkende retun on investment opgeleverd, waaronder:
* 45% productiviteitsverbetering, zonder personeelsuitbreiding
* 18% verbetering in klanttevredenheid
* 35% vermindering in de benodigde tijd om klantvragen op te lossen
* 45% minder openstaande klantvragen

‘Netegrity heeft een groeiend klantenbestand en toch handelen we nu 45% meer calls af dan een jaar geleden zonder belangrijke personeelsuitbreidingen’, aldus Brad Nelson, CIO bij Netegrity. ‘Voor elke dollar die we op dit moment besteden aan het contact center besparen we er drie. Ik weet zeker dat we dit nooit hadden kunnen bereiken zonder de Onyx/Interactive Intelligence combinatie.’

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Agentic AI in actie

    De stappen van automatiseren naar écht autonoom werken. Welke toepassingen zijn succesvol?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    Design Sprints: 4 dagen van idee naar prototype

    Hoe zet je in vier dagen tijd een gevalideerd prototype neer met Design Sprints?

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Meer lezen

    Innovatie & Transformatie

    Lummelaars veranderen de wereld

    Netwerk, hub, organisaties
    ActueelData & AI

    Ook Amsterdam krijgt eigen ai-hub

    ActueelCarrière

    Grens tussen cio en cto vervaagt

    OpinieData & AI

    Process intelligence: gamechanger voor supply chain-optimalisatie

    Trein, spoor
    ActueelCloud & Infrastructuur

    Nokia moderniseert GSM-R-netwerk Prorail

    AchtergrondCarrière

    Microlearning: leren in minuten in plaats van dagen

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs