Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

Talisma biedt Voice over Internet dankzij CrystalVoice Technologie

29 maart 2006 - 14:12ActueelCloud & InfrastructuurTalisma

Talisma® Corporation, leverancier van Customer Interaction Management (CIM) oplossingen, is een samenwerkingsverband aangegaan met Crystalvoice® Communications, Inc. Dit bedrijf neemt een leidende positie in op de markt van IP voice-communicatiesoftware voor Voice over Internet toepassingen. Uit de overeenkomst tussen beide bedrijven is Talisma Voice™ ontstaan, de oplossing die het mogelijk maakt om binnen een interactie naadloos te schakelen tussen communicatiekanalen. In deze oplossing is de Click-to-Talk en Remote Extension technologie van CrystalVoice geïntegreerd met de agent- en klant-interfaces van Talisma.

Dankzij Talisma Voice worden bezoekers van een website die de link aanklikken, direct – via het Internet – doorverbonden met een agent in een contact center of op een remote locatie. Talisma Voice is onderdeel van de CIM suite van Talisma. Deze suite combineert diverse communicatiekanalen, waaronder email, chat, web self service en telefoon, met een intelligente knowledgebase, business-proces- en rapportagefunctionaliteit en integratiemogelijkheden voor data van derde partijen. De suite kan ter plaatse of on-demand worden ingezet en is gebouwd op een platform dat miljoenen interacties per maand aankan.

Met de integratie van Talisma en CrystalVoice technologie worden data over de klantinteractie toegankelijk voor alle communicatiekanalen: de self service, chat en email kanalen van Talisma en de 'Click-to-Talk' technologie. Zo kan informatie over het zoekgedrag van de klant op de website bewaard worden en is deze informatie beschikbaar voor de agent die het voice contact krijgt. De vraag van de klant kan worden behandeld zonder dat de klant de website hoeft te verlaten, een telefoontje hoeft te plegen, door een IVR systeem hoeft te gaan of hoeft te wachten tot een agent beschikbaar is en hij het contact opnieuw kan opstarten. Daarnaast kan de agent die werkt met Talisma Voice webpagina's delen met de klant, terwijl ze met elkaar in gesprek zijn.

Talisma Voice helpt organisaties om het aantal klanten dat de website verlaat zonder een aankoop te doen, te verminderen. Door op strategische website pagina's 'Talk Now' ikoontjes neer te zetten, kan de sales conversie worden verhoogd, zonder extra kosten. Door deze ikoontjes dynamisch te plaatsen, kunnen specifieke doelgroepen worden aangesproken, kan rekening worden gehouden met de beschikbaarheid van agents of kunnen andere business rules worden meegewogen.

Meer over

Architectuur

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Kies de juiste virtualisatie-aanpak

    Vergelijk drie krachtige open source-oplossingen: Proxmox, Kubernetes en OpenStack

    Computable.nl

    Beveiliging begint bij de Server

    Is serverhardware de blinde vlek in het securitybeleid? Waarom lifecycle-denken cruciaal is voor IT-security

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Meer lezen

    Joost Smit
    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    Op deze vier paarden zet Google Cloud in

    AchtergrondCarrière

    Willem van der Poel – Een avonturier in de techniek

    ActueelCloud & Infrastructuur

    NLnet en CWI testen eerste openbare Scion-verbinding in Nederland

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Kingston University organiseert expositie gaming-geschiedenis

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Intel mogelijk weer ‘great’ als semi-staatsbedrijf

    QR Computable Kort 15 aug '25
    ActueelData & AI

    Kort: NL-data op kernenergie, ai-incidenten kosten 8 procent, phishing via QR (en meer)

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • – Phishing
    • – Ransomware

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs