Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

BMC Software breidt partnerschap met Mansystems uit

03 mei 2006 - 09:53ActueelInnovatie & TransformatieBMC SoftwareMansystems

BMC Software, Inc. (NYSE: BMC) gaat haar partnerschap met Mansystems, een toonaangevende aanbieder van oplossingen voor servicemanagement, trainingen en consultancydiensten in Nederland en België, uitbreiden. Als onderdeel van de nieuwe overeenkomst gaat Mansystems BMC Remedy Service Management oplossingen en de BMC® Atrium Configuration Management Database (CMDB) op de markt brengen en ondersteunen. Deze oplossingen stroomlijnen de processen rondom de IT-servicedesk van de klanten, het opsporen en beheren van hun IT-systemen, veranderingsmanagement en hun service level agreements (sla’s). Bovendien stellen de oplossingen klanten in staat om hun zakelijke diensten te koppelen aan de IT-infrastructuur en de impact van technologische veranderingen te managen.

“Mansystems heeft meer dan 15 jaar ervaring in de markt van servicebeheer, onder meer door het ontwikkelen van onze eigen ExpertDesk Service Management oplossing, gebaseerd op het BMC® Remedy® Action Request System®. Daardoor beschouwen onze klanten Mansystems als een vertrouwde partner voor servicebeheer bij het werken aan IT-uitdagingen,” zegt Tanja van der Krabben, marketing manager bij Mansystems Nederland B.V. “We zijn buitengewoon verheugd over deze uitbreiding van onze langdurige samenwerking met BMC Software. Het stelt Mansystems in staat een uitgebreide dienstverlening aan onze klanten te leveren, zowel op operationeel niveau als op basis van consultancy op het terrein van servicebeheer.”

Maria Pere-Perez, channel manager Benelux bij BMC Software voegt daar aan toe: “Deze aankondiging is een goede mogelijkheid voor organisaties in de Benelux om de voordelen van de oplossingen van BMC Remedy Services Management optimaal te benutten. Samen helpen we onze klanten het niveau van hun dienstverlening te garanderen en eventuele problemen met IT-systemen of zakelijke diensten te ontdekken, te begrijpen, te modelleren, te volgen en op te lossen. Met dit alles kunnen we zo snel mogelijk aan de vereisten van Business Service Management (BSM) voldoen.”

Mansystems trad in 1992 toe tot het partnernetwerk van Remedy en groeide na de overname van Remedy door BMC Software uit tot een van de Premier partners van BMC Software op de Nederlandse en Belgische markt. Mansystems biedt nu oplossingen voor servicebeheer aan voor zowel grote als middelgrote ondernemingen.

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    Design Sprints: 4 dagen van idee naar prototype

    Hoe zet je in vier dagen tijd een gevalideerd prototype neer met Design Sprints?

    Computable.nl

    Dit is de weg naar informatietransformatie

    In een wereld waar data en informatie centraal staan, moeten organisaties zich aanpassen aan de digitale toekomst. Informatietransformatie is de sleutel tot het versterken van beveiliging en het bevorderen van efficiëntie.

    Meer lezen

    AchtergrondData & AI

    Sam Altman (OpenAI): ‘Just do it: bedrijven moeten ai nu omarmen’

    ActueelInnovatie & Transformatie

    Stem nu voor de Computable Awards 2025!

    ActueelInnovatie & Transformatie

    Apple bepaald geen voorloper met ai

    ActueelCarrière

    Kort: Asus vangt bot bij rechter om thuiswerken, 145,5 miljoen EU-subsidie voor cyberbeveiliging (en meer)

    ActueelData & AI

    Cisco sorteert voor op komst van ai-agenten

    OpinieInnovatie & Transformatie

    Kernapplicaties smeken om platform- en devops-aanpak

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs