Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Aspect Unified IP oplossing voor Oceans Connect: betere call kwaliteit, hogere uptime en lagere kosten

14 juni 2006 - 11:14ActueelCloud & InfrastructuurAspect

Aspect Software, Inc., het grootste bedrijf ter wereld dat zich volledig richt op contact centers, meldt dat Oceans Connect dankzij Aspect® EnsemblePro™ (Unified IP™) de kwaliteit van de telefoontjes heeft verhoogd, een kostenbesparing heeft gerealiseerd en de service uptime heeft verbeterd. Oceans Connect is een bedrijf uit Londen dat outsourced contact center diensten levert aan grote bedrijven, vanuit de contact centers in India.

Het bedrijf behandelt meer dan een half miljoen calls per maand en verwerkt jaarlijks vele bestellingen, ter waarde van honderden miljoenen Engelse Ponden.

Oceans Connect koos voor de VoIP-enabled Aspect EnsemblePro software als oplossing voor problemen met de kwaliteit van de telefoontjes. Adarsh Sethia, managing director van Oceans Connect, licht toe: “TDM telefooncircuits tussen het Verenigd Koninkrijk en India zorgen voor veel problemen in de kwaliteit van de calls. Storingen in de circuits kunnen er toe leiden dat telefoontjes halverwege worden afgebroken. Ons belangrijkste doel van de overstap naar VoIP technologie was om 'ononderbroken gesprekken' te garanderen. Hiervoor hebben we nu een volledig redundant systeem neergezet. Als de ene VoIP link uitvalt, worden de telefoontjes automatisch doorgeschakeld naar een tweede VoIP link. In het onwaarschijnlijke geval dat ook deze link wegvalt, kunnen we naar een derde VoIP link overgaan – allemaal zonder dat de gesprekspartners iets merken. Dit geeft ons een belangrijk kwaliteitsvoordeel ten opzichte van onze concurrenten in India, die met traditionele telefonie-oplossingen werken."

Aspect EnsemblePro software, uit de Unified IP lijn, ondersteunt geavanceerde klantcontact strategieën voor zowel traditionele telefonie als VoIP. Deze totaaloplossing omvat een automatic call distributor (ACD), voice portal, quality management en recording, Internet contact, rapportage en beheer, op één platform.

Meer over

Telecom

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Meer lezen

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Opgerolde online-drugsmarkt gebruikte Nederlandse infrastructuur

    Nationale Politie
    ActueelOverheid

    Politie tijdens NAVO-top beter voorbereid op uitval van C2000

    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    Europese it moet nú regie pakken

    OpinieData & AI

    Maak ai saai!

    ActueelData & AI

    Cisco sorteert voor op komst van ai-agenten

    AchtergrondData & AI

    Nvidia lanceert 20 nieuwe ai-fabrieken in Europa, maar passeert Nederland

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs