Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

SSA Global lanceert verbeterde CRM-oplossing

19 juni 2006 - 11:27ActueelGovernance & PrivacySSA

SSA Global (NASDAQ: SSAG), een toonaangevende, wereldwijd opererende leverancier van bedrijfsoplossingen- en services, heeft vandaag bekendgemaakt dat SSA Sales 7.0 en SSA Service 7.0 nu algemeen beschikbaar zijn. Dit betreft een aanzienlijke verbetering van SSA CRM, SSA Global's suite van CRM-oplossingen, ontwikkeld op basis van technologie van Epiphanyâ.

Deze tactische en strategische oplossing stelt ondernemingen in staat de huidige en toekomstige IT-technologie op het gebied van sales, service en marketing te verbeteren. Zo biedt de oplossing één centrale database van klanten en producten, waardoor alle medewerkers in de onderneming 360 graden inzicht hebben in de relatie met elke klant en de offerte-, verkoop- en serviceprocessen gestroomlijnd worden. SSA Sales 7.0 en SSA Service 7.0 zijn geïntegreerd met SSA ERPLNÔ, één van SSA Global's belangrijkste enterprise resource planning (ERP) oplossingen.

“SSA Sales 7.0 en SSA Service 7.0 zijn specifiek ontwikkeld vanuit de behoefte van onze klanten om de modernste technologie toe te passen voor het meten, voorspellen en vergroten van de resultaten van verkopen en services,” zegt Cory A. Eaves, chief technology officer bij SSA Global. “SSA Sales 7.0 en SSA Service 7.0 maken gebruik van SSA Open Architecture, de servicegeoriënteerde architectuur van SSA Global die integratie mogelijk maakt met bestaande en toekomstige systemen.”

SSA CRM, powered by Epiphany, waarvan o.a. SSA Sales, SSA Service en SSA Marketing deel uitmaken, is één van de weinige oplossingen waarmee toonaangevende bedrijven wereldwijd in staat zijn hun klantenrelaties te maximaliseren. Dankzij SSA CRM, powered by Epiphany, kunnen ondernemingen de omzet per gebruiker vergroten, hun klanten beter vasthouden, de cross-sell effectiviteit verhogen, betere klantenservices verlenen en de klanteninteracties in de verschillende kanalen effectiever beheren. In april 2006 lanceerde SSA Global reeds SSA Marketing 7.0, een hoogstaande marketingoplossing voor het optimaliseren van interacties met klanten via verschillende inbound en outbound kanalen.

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    GenAI: Veiligheidsrisico of wapen tegen dreiging?

    Wat AI betekent voor jouw securityaanpak? Alles over de risico’s en strategieën om GenAI verantwoord in te zetten.

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Beveiliging en IT samen sterk tegen bedreigingen

    Deze paper geeft concrete strategieën en handvatten om IT en Security effectiever te integreren.

    Meer lezen

    ActueelInnovatie & Transformatie

    Kort: Conscia neemt Open Line over, 6,1 miljoen voor 3d-oplossing tandenknarsen (en meer)

    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    Eigen datacenter, colocatie of cloud?

    OpinieSecurity & Awareness

    NIS2 is geen bedreiging (maar gouden kans voor it-kanaal)

    NIS2
    ActueelGovernance & Privacy

    NIS2 wordt bureaucratisch monster, vrezen Duitsers

    AchtergrondSecurity & Awareness

    Dit gaat NIS2 jouw bedrijf aan tijd en geld kosten

    compliance
    OpinieGovernance & Privacy

    Waarom Dora- en NIS2-compliance beginnen met assetmanagement

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialData & AI

    Private AI helpt gemeenten met vertrou...

    In een tijd waarin gemeenten geconfronteerd worden met groeiende verwachtingen van burgers, toenemende wet- en regelgeving en druk op budgetten,...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs