Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Computable Awards
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

HEAT 8.4 met dashboard voor meer gebruiksgemak

07 augustus 2006 - 15:25ActueelGovernance & PrivacyFrontRange Solutions

FrontRange Solutions, leverancier van oplossingen voor IT service management, CRM- en customer contact technologie, heeft een nieuwe versie van HEAT Service & Support op de markt gebracht. HEAT is een tool voor IT helpdesks en voor externe customer support, die meldingen en klantencontacten registreert en volgt gedurende het afhandelingsproces. De nieuwe versie, HEAT 8.4, heeft een gebruiksvriendelijker interface gekregen en dashboards, waardoor zowel gebruikers als beheerders gemakkelijker en sneller met het systeem kunnen werken. HEAT 8.4 is leverbaar voor nieuwe klanten en als upgrade voor bestaande klanten met een onderhoudscontract.

De nieuwe versie van HEAT is bijvoorbeeld uitgerust met een dashboard voor het loggen van calls. Daarmee krijgt de gebruiker een centraal bedieningspaneel voor het zoeken van informatie en het maken van overzichten. Individuele gebruikers kunnen bijvoorbeeld hyperlinks aan persoonlijke contactgroepen toevoegen, waardoor ze met behulp van gewone zoekcriteria snel toegang kunnen krijgen tot dossiers. Daarnaast kan de gebruiker met behulp van het dashboard de meeste gebruikte statistieken en overzichten voor helpdesks aanmaken. Er is eveneens een dashboard toegevoegd voor de navigatie door de beheersinformatie, waardoor de beheerder met een paar muisklikken toegang heeft tot alle informatie en functies.

Additionele verbeteringen in HEAT 8.4 omvatten de mogelijkheid om de Auto Ticket Generator als een Windows NT Service te gebruiken. Daardoor kunnen dossiers met behulp van e-mail monitoring aangemaakt en bijgewerkt worden. Een verbeterde scherm lay-out, betere navigatiefuncties en aangepaste iconen maken de nieuwe interface een stuk gebruiksvriendelijker.

"HEAT is momenteel een van de meest gebruikte applicaties voor IT helpdesks en service management ter wereld," zegt Kevin J. Smith van de afdeling productontwikkeling van FrontRange. "We hebben het gebruiksgemak continu en op diverse manieren verbeterd, omdat meer dan 8.000 organisaties HEAT gebruiken voor de automatisering van hun IT service management. We zijn er trots op, dat HEAT onlangs door de leden van de Amerikaanse branchevereniging voor de contact center industrie werd uitgeroepen tot de beste helpdesk oplossing. Het pakket werd beoordeeld door 3.000 gebruikers."

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Digitale connectiviteit en cybersecurity in de logistiek

    Praktische paper over logistiek in een steeds digitalere wereld

    Computable.nl

    GenAI: Veiligheidsrisico of wapen tegen dreiging?

    Wat AI betekent voor jouw securityaanpak? Alles over de risico’s en strategieën om GenAI verantwoord in te zetten.

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    Security & Awareness

    NIS2: Europese richtlijn maakt cyberse...

    De Europese NIS2-richtlijn zet cybersecurity definitief op de strategische agenda. Organisaties in vitale sectoren krijgen te maken met strengere eisen...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    Cloud & Infrastructuur

    Aardobservatie als motor voor verantwoorde supply chains

    Mitz sprong in het diepe cloud 'Trust Us'
    Governance & Privacy

    Kort: Ondanks risico’s toch meer apotheken bij Mitz, Frontria tegen fake news door ai (en meer)

    eEvidence shoot first
    Governance & Privacy

    eEvidence: goodbye privacy, vaarwel digitale soevereiniteit

    online zero trust
    Data & AI

    Kort: Nederlander vertrouwt online niet meer, DSO-data moeilijk toegankelijk (en meer)

    Werkplek & Beheer

    Belastingdienst zet door met Microsoft365: ‘geen Europees alternatief beschikbaar’

    soevereine cloud
    Cloud & Infrastructuur

    Ook Zwitserland wil soevereine cloud

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Ontvang Computable e-Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs