Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Klanten waarderen het Customer Service Excellence Programma van Easynet

14 februari 2007 - 08:403 minuten leestijdActueelWerkplek & BeheerEasynet

Easynet, leverancier van internationaal beheerde netwerk- en hostingdiensten, bericht dat zijn ‘Superbly Managed Solutions’ Customer Service Excellence Programma succes boekt.

Het programma heeft geleid tot grote zakelijke contracten met nieuwe en bestaande internationale corporate klanten. Dit zijn onder andere Time Warner, Coca-Cola Enterprises, Bravilor Bonamat, ViaMichelin, Sharp Europe, Greenpeace en Chevrolet Italia.

Het Customer Service Excellence Programma is ontworpen om feedback te krijgen van klanten, zodat verbeteringen kunnen worden aangebracht, gecommuniceerd en opgevolgd.

Via Michelin is al vijf jaar klant bij Easynet. Zijn Routeplanner-service wordt gehost in het Easynet-datacenter in Parijs en omvat meer dan 120 HP-servers en grote Cisco-switches die de toegangsplatforms leveren. De onderneming heeft een nieuw contract voor nog drie jaar getekend met Easynet, ter waarde van EUR 4m, en bekrachtigt daarmee haar sterke band met Easynet.

Bravilor Bonamat is ook al jaren klant bij Easynet en heeft zijn contract met vijf jaar verlengd. Dit bedrijf – een toonaangevende organisatie op het gebied van ontwikkelen, produceren en verkopen van professionele drankbereidingssystemen – is al sinds 2001 klant bij Easynet. Het bedrijf gebruikt het netwerk van Easynet voor gestroomlijnde, betrouwbare Enterprise Resource Planning-communicatie (ERP) en ter ondersteuning van zijn gecentraliseerde, geautomatiseerde procedurebeheer.

Het grote aantal nieuwe klanten dat profiteert van Easynet's uitstekend beheerde hosting- en netwerkoplossingen, omvat Time Warner, Coca-Cola Enterprises, Sharp Europe, Greenpeace, Altran Europa – bij Easynet-partner Megabyte – en Chevrolet Italia. De nieuwe klant Rayner & Keeler Ltd, gespecialiseerd in de fabricage van oogheelkundige producten, gebruikt Easynets MPLS-oplossing om 150 winkels, magazijnen en laboratoria te verbinden, ter ondersteuning van de implementatie van zijn nieuwe CRM-platform voor klantmanagement.

Martin Molloy, European Customer Service Director bij Easynet, zegt: "Veel ondernemingen zeggen dat zij toegewijd zijn aan hun klanten, maar slechts weinige stellen specifieke, meetbare doelen waar de organisatie als geheel naar streeft. En dat is precies wat wij hebben gedaan met ons Customer Service Excellence Programma. Onze klanten zijn de spil van onze onderneming en hun feedback is van essentieel belang. Wij hebben in geheel Europa een reeks initiatieven ontwikkeld, waaronder Europese klantenadviesraden: Customer Advisory Boards, frequente klantenenquêtes: Customer Measurement Surveys, en interne klantenkwaliteitsraden: Customer Quality Boards, om feedback aan te moedigen. Op basis van die feedback hebben we gedurende de afgelopen 12 maanden een aantal belangrijke wijzigingen aangebracht in onze onderneming."

Molloy vertelt verder: "Wij zijn erg blij dat we nu al resultaten zien in de vorm van deze fantastische nieuwe contracten. Daarnaast kennen wij de noodzaak van voortdurende verbetering en vernieuwing, en van grotere klantentevredenheid. We werken daaraan door onze dagelijkse prestaties en centrale strategische programma's te verbeteren."

Meer over

Diensten

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    Beveiliging en IT samen sterk tegen bedreigingen

    Deze paper geeft concrete strategieën en handvatten om IT en Security effectiever te integreren.

    Computable.nl

    Slimme toegang vs. onzichtbare cyberrisico’s in de Zorg

    In zorginstellingen is een constante stroom van personeel, patiënten en bezoekers. Maar hoe zorg je ervoor dat gevoelige gebieden beschermd blijven zonder de dagelijkse gang van zaken te verstoren? Hoe herken je eventuele zwakke plekken in het netwerk?

    Meer lezen

    OpinieSecurity & Awareness

    Wanneer elke seconde telt: voorbereid zijn op een cyberincident

    OpinieWerkplek & Beheer

    Werkapparatuur: top 5 ergernissen (en hoe ze te voorkomen)

    e-mail
    ActueelWerkplek & Beheer

    Microsoft verhoogt drempel voor inkomende e-mail

    Rusland, hacker
    ActueelSecurity & Awareness

    AIVD deelt technische details van grote politiehack

    ActueelWerkplek & Beheer

    De 10 beste voorbeelden van ons toekomstig werk!

    ActueelOverheid

    Microsoft blokkeert e-mail hoofdaanklager Internationaal Strafhof

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs