Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

IT-servicebeheer naar hoger plan met LANDesk Process Manager 4.0

11 mei 2007 - 08:22ActueelCloud & InfrastructuurLandesk

LANDesk Software, leverancier van oplossingen voor IT-servicemanagement voor desktops, servers en mobiele apparaten, introduceert LANDesk® Process Manager 4.0. Dit is een beheertool voor het automatiseren van taken en complexe processen die normaal gesproken handmatige acties vereisen.

Process Manager 4.0 omvat een online aanbod van workflowmiddelen met verschillende procestemplates en is direct te integreren met Microsoft Active Directory en BMC Remedy Service Desk.

"Het bieden van toegevoegde waarde met oplossingen voor IT-servicemanagement is een belangrijk onderdeel van onze strategie", zegt Steve Workman, Vice-President Product Management van LANDesk. "LANDesk Process Manager 4.0 staat garant voor consistente ondersteuning van algemene IT-taken en biedt toegang tot online resources, waaronder verschillende gebruikersvriendelijke templates die precies zijn af te stemmen op specifieke behoeften van organisaties. Bijna alle afdelingen en bedrijven voldoen hiermee aan compliance-eisen en kunnen de templates gebruiken om invulling te geven aan hun bedrijfsdoelstellingen."

LANDesk Process Manager 4.0 is volledig te integreren met andere IT-tools, zoals de identiteits- en beveiligingslagen in Active Directory van Microsoft. Daarnaast kan Process Manager 4.0 uit de voeten met incidenten uit de BMC Remedy Service Desk. Door LANDesk-procesautomatisering te combineren met Remedy Service Desk-incidenten, stroomlijnen organisaties hun ondersteunende processen, verbeteren ze de efficiëntie en bereiken ze eenvoudiger compliance met ITIL-service en -ondersteuning.

Een extra voordeel van LANDesk Process Manager 4.0 is de nieuwe rapportagemodule die ad-hocrapportages genereert en IT-processen monitort. Ook houdt de module rekening met verschillende andere beheerprocessen en bedrijfsbehoeften, waaronder auditrapportage. Aangezien de rapporten beschikbaar zijn via het internet, bieden ze managers en systeembeheerders ook onderweg toegang tot belangrijke informatie. De nieuwe LANDesk online workflow resources omvatten een aantal procestemplates voor onder andere patchmanagement, provisioning voor Microsoft Vista(tm) en andere besturingssystemen, asset life cycle-management en contract- en apparatuurbeheer. Met de overzichtelijke interface kunnen gebruikers door te klikken en te slepen elk proces eenvoudig invullen met bedrijfsspecifieke content.

Beschikbaarheid
LANDesk Process Manager 4.0 is per direct beschikbaar via de LANDesk Expert Solution Providers (ESP's).

Meer over

Netwerken

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Kies de juiste virtualisatie-aanpak

    Vergelijk drie krachtige open source-oplossingen: Proxmox, Kubernetes en OpenStack

    Computable.nl

    Beveiliging begint bij de Server

    Is serverhardware de blinde vlek in het securitybeleid? Waarom lifecycle-denken cruciaal is voor IT-security

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialData & AI

    AI in softwaretesten: tussen belofte e...

    De opkomst van kunstmatige intelligentie (AI) wekte hoge verwachtingen in de wereld van softwaretesten. Zelflerende testsuites, automatisch gegenereerde testgevallen en...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    AchtergrondSecurity & Awareness

    Twee dagen volle bak met prominente ot-rol

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Navo moderniseert it-infrastructuur met Oracle en Thales

    Luchtfoto van het datacenter-complex van Microsoft in Middenmeer.
    ActueelData & AI

    Microsoft breidt datacenter in Wieringermeer fors uit

    ActueelData & AI

    Amsterdams-Russische Nebius ‘hofleverancier’ van Microsoft

    OpinieInnovatie & Transformatie

    ASMI, de stille kracht achter chip van morgen

    Groei
    ActueelInnovatie & Transformatie

    ING: it-dienstensector groeit licht harder dan economie

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Ontvang Computable e-Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs