Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Kensington wint de jackpot in Monte Carlo

30 mei 2007 - 08:26ActueelGovernance & PrivacyKensington
Redactie Channelweb
Redactie Channelweb

Kensington, fabrikant van computeraccessoires, heeft twee prestigieuze awards gewonnen tijdens RetailVision Europe, de jaarlijkse conferentie binnen het retailkanaal.

Kensington werd in Monte Carlo onderscheiden met de awards voor Beste Presentatie en Beste Accessoires. "We wisten dat we serieus kans maakten", zegt Walter Dornstedt, retail sales director voor Kensington EMEA. "We denken dat het format dat we hebben gekozen om onze 'Smart Made Simple'-visie te communiceren zowel degelijk als totaal verschillend was van alles wat de andere bedrijven presenteerden. Het overtrof echter onze stoutste verwachtingen dat we twee awards wonnen en genomineerd waren voor een derde, Best Technology Provider. Dat we door onze retailpartners erkend worden met zo'n belangrijke prijs, is de beste motivatie om onze grenzen en ambities te verleggen."

Tijdens RetailVision Europe kwamen meer dan 310 technologie-aanbieders (zoals Microfsoft, AMD, Samsung, Trust en Seagate) en meer dan 180 beslissingnemers van Europese retailketens (MediaMarkt, Tesco, Dixons, Carrefour, Auchan) samen om nieuwe en toekomstige producten, strategieën en partnerschappen te presenteren en bediscussiëren. De 'Beste van RetailVision'-awards zijn uniek, omdat belangrijke retailers uit de hele regio hier rechtstreeks over beslissen.

"De Europese markt voor consumentenelectronica verandert continue door een stroom aan nieuwe producten en deze awards reflecteren de buitengewoon innovatieve ontwikkelingen die er zijn", zegt Pete Prentice, senior global director van RetailVision. "Deze awards zijn bijzonder indrukwekkend, omdat ze direct bepaald worden door de besluitvormers in het kanaal die computer- en consumentenelektronica verkopen en distribueren door heel Europa."

Robert de Vries, Sales & Marketing Manager Benelux bij Kensington zegt: "We geloven dat RetailVision van dit jaar bewijst dat de energie en creativiteit waarmee wij het consumentenkanaal benaderd hebben, zijn vruchten begint af te werpen. We zijn onze retailpartners dankbaar voor deze erkenning. Met een opwindende lijn nieuwe producten in het vooruitzicht en vertrouwend op een team dat precies aanvoelt wat het consumentenkanaal wil, heb ik er alle vertrouwen in dat de rest van het jaar geweldig zal worden voor Kensington."

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    GenAI: Veiligheidsrisico of wapen tegen dreiging?

    Wat AI betekent voor jouw securityaanpak? Alles over de risico’s en strategieën om GenAI verantwoord in te zetten.

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Beveiliging en IT samen sterk tegen bedreigingen

    Deze paper geeft concrete strategieën en handvatten om IT en Security effectiever te integreren.

    Meer lezen

    ActueelGovernance & Privacy

    Kort: AIV waarschuwt Nederland, Centric verwerft meerderheidsbelang in Twelve (en meer)

    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    Europese it moet nú regie pakken

    OpinieData & AI

    Van data-marktplaatsen tot dark data: de rol van authenticiteit in ai

    OpinieSecurity & Awareness

    Iot-beveiliging: het vergeten risico in cybersecuritystrategie

    Europese Unie
    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    Geen one-fits-all-oplossing voor soevereine EU-cloud

    lui
    OpinieInnovatie & Transformatie

    Waarom ‘leverancier van jouw leverancier’ groot risico kan zijn

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs