Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Barbara Greuter nieuwe Marketing Manager A.E.T. Europe

12 juni 2007 - 09:31ActueelSecurity & AwarenessA.E.T. Europe

A.E.T. Europe B.V. (AET), speler op het gebied van middleware en Digital ID Management voor cryptografische tokens, benoemt Ir. Barbara Greuter tot Marketing Manager. Haar belangrijkste taak is het ondersteunen van de sterke groei en uitbreiding van internationale ambities door het opstellen en helpen uitvoeren van het hierop aansluitende marketingplan en corporate identity.

Barbara Greuter heeft ruim 18 jaar ervaring in IT en informatiebeveiliging. Voor AET was zij bijna 7 jaar Product Manager bij NedSecure Solutions. Daar was zij onder andere verantwoordelijk voor de relaties met security vendors, opleiding en het productportfolio. Eerder had zij bij OHRA als Informatiemanager de invoering van informatiebeveiliging binnen de sector zorg begeleid. “De timing van Barbara om ons team te versterken is perfect”, aldus drs. Reinoud Weijman, Managing Director van AET. “Wij maken een groeispurt door die vooral aan de marketingkant de nodige aandacht vergt. Barbara’s kennis, inzicht en netwerk ontvangen wij en vooral onze partners met open armen!” Barbara: “AET is een snelgroeiend bedrijf met wereldwijd meer dan 4 miljoen gebruikers van SafeSign Identiy Client. Hoewel AET overal bijdraagt aan een betere informatiebeveiliging, is de naamsbekendheid nog gering. Het is mijn taak hierin snel verandering te brengen. Door SafeSign Identity Client en BlueX Digital ID Management professioneler en frequenter te belichten en bijvoorbeeld meer aandacht te vragen voor de grote internationale OEM-contracten, zal AET snel de naamsbekendheid krijgen die zij verdient.”

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    GenAI: Veiligheidsrisico of wapen tegen dreiging?

    Wat AI betekent voor jouw securityaanpak? Alles over de risico’s en strategieën om GenAI verantwoord in te zetten.

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Meer lezen

    ActueelSecurity & Awareness

    Vaarwel C++ en C: VS zetten in op memory safe-programmeertalen

    ActueelSecurity & Awareness

    Cybersec Netherlands trekt op met Data Expo

    Cloudsecurity
    ActueelSecurity & Awareness

    De zware uitdaging van cloudbeveiliging

    ActueelSecurity & Awareness

    Kort: PQR lijft E-Storage in, Fox-IT en Xerox it-partners van de Navo-top (en meer)

    ActueelSecurity & Awareness

    Ransomware: minder bedrijven betalen, meer bedrijven onderhandelen

    ActueelCarrière

    Kort: Aandeelhouders voelen cyberaanvallen, financiële experts kennen Europese AI Act niet (en meer)

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs