Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

TomTom start personeelwervingscampagne

12 oktober 2007 - 12:21ActueelCarrièreTomTom
Redactie Channelweb
Redactie Channelweb

TomTom, leverancier van draagbare navigatieoplossingen, lanceert de internationale carrièrewebsite www.tomtomchallenge.com.

Hiermee start het bedrijf, dat bekend is vanwege haar toonaangevende navigatiesystemen, een bijzonder ‘uitdagende' wervingscampagne: de TomTom Challenge. Met behulp van deze campagne, waarbij de deelnemers in teamverband de strijd met elkaar aangaan, wil TomTom wereldwijd het meest getalenteerde en gemotiveerde personeel aantrekken. Via de website kunnen kandidaten hun CV insturen, waarna zij eventueel uitgenodigd worden voor de (voor)selectie en deelname aan de TomTom Challenge.

De eerste TomTom Challenge zal 22 november aanstaande in Londen plaatsvinden. Hier moeten zestig geselecteerde kandidaten binnen 48 uur een aantal complexe opdrachten uitvoeren. Het enige dat zij tot hun beschikking zullen hebben, is een mobiele telefoon en een TomTom, bovendien heeft elke groep een ‘buddy' (een ervaren medewerker van TomTom), die per telefoon bereikbaar is wanneer het team ‘vast' zou lopen).

Marieke Gerritsen, Employer Brand Manager van TomTom: "De TomTom Challenge is zodanig van opzet dat wij in korte tijd een zeer goed beeld van een kandidaat krijgen. Tijdens een traditioneel traject voor werving en selectie moeten we tenslotte op basis van een aantal gesprekken een keuze maken. Daarnaast denken we dat het voor de deelnemers aan de Challenge ook een unieke manier is om snel veel over TomTom en haar medewerkers te weten te komen. En enthousiast te raken uiteraard!"

TomTom, dat vanuit haar hoofdkantoor in Amsterdam wereldwijd actief is, zoekt zowel op nationaal als op internationaal niveau geschikte kandidaten voor een groot aantal functies. TomTom nodigt gemotiveerde kandidaten dan ook uit om zich aan te melden voor de TomTom Challenge.

Marieke Gerritsen: "Op dit moment hebben we vooral behoefte aan software-ontwikkelaars , IT-professionals en absoluut talent in Sales & Marketing . Maar we zoeken ook andere getalenteerde mensen voor ons hoofdkantoor in Amsterdam en ons R&D-center in Eindhoven. Werving en selectie is voor ons een continu proces. De TomTom Challenge van 22 november aanstaande zal dan ook de eerste zijn in een reeks van Challenges."

Meer over

Diensten

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Meer lezen

    Vrouwe Justitia
    ActueelCarrière

    Collectieve rechtszaak tegen Workday voor leeftijdsdiscriminatie door ai

    ActueelCarrière

    Kort: Ernst-Jan Stigter directeur Sopra Steria Nederland, nepmails namens de NCSC (en meer)

    ActueelCarrière

    Kort: Asus vangt bot bij rechter om thuiswerken, 145,5 miljoen EU-subsidie voor cyberbeveiliging (en meer)

    Rood stoplicht
    ActueelOverheid

    Geen nieuwe staatssecretaris voor Digitalisering

    ActueelCarrière

    Kort nieuws: Netcompany verhuist naar de Hofstad, meer omzet Besi, Fugaku snelste super (en meer)

    OpinieSecurity & Awareness

    Wanneer elke seconde telt: voorbereid zijn op een cyberincident

    Eén reactie op “TomTom start personeelwervingscampagne”

    1. Hans schreef:
      16 oktober 2007 om 14:06

      Echt een leuke manier van solliciteren. Op deze manier leer je het bedrijf goed kennen en weet je gelijk of je in de bedrijfscultuur past. Dit zouden meer bedrijven doen?
      Of denkt iemand hier anders over?

      Login om te reageren

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs