Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Computable Awards
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

TomTom start personeelwervingscampagne

12 oktober 2007 - 12:21ActueelCarrièreTomTom
Redactie Channelweb
Redactie Channelweb

TomTom, leverancier van draagbare navigatieoplossingen, lanceert de internationale carrièrewebsite www.tomtomchallenge.com.

Hiermee start het bedrijf, dat bekend is vanwege haar toonaangevende navigatiesystemen, een bijzonder ‘uitdagende' wervingscampagne: de TomTom Challenge. Met behulp van deze campagne, waarbij de deelnemers in teamverband de strijd met elkaar aangaan, wil TomTom wereldwijd het meest getalenteerde en gemotiveerde personeel aantrekken. Via de website kunnen kandidaten hun CV insturen, waarna zij eventueel uitgenodigd worden voor de (voor)selectie en deelname aan de TomTom Challenge.

De eerste TomTom Challenge zal 22 november aanstaande in Londen plaatsvinden. Hier moeten zestig geselecteerde kandidaten binnen 48 uur een aantal complexe opdrachten uitvoeren. Het enige dat zij tot hun beschikking zullen hebben, is een mobiele telefoon en een TomTom, bovendien heeft elke groep een ‘buddy' (een ervaren medewerker van TomTom), die per telefoon bereikbaar is wanneer het team ‘vast' zou lopen).

Marieke Gerritsen, Employer Brand Manager van TomTom: "De TomTom Challenge is zodanig van opzet dat wij in korte tijd een zeer goed beeld van een kandidaat krijgen. Tijdens een traditioneel traject voor werving en selectie moeten we tenslotte op basis van een aantal gesprekken een keuze maken. Daarnaast denken we dat het voor de deelnemers aan de Challenge ook een unieke manier is om snel veel over TomTom en haar medewerkers te weten te komen. En enthousiast te raken uiteraard!"

TomTom, dat vanuit haar hoofdkantoor in Amsterdam wereldwijd actief is, zoekt zowel op nationaal als op internationaal niveau geschikte kandidaten voor een groot aantal functies. TomTom nodigt gemotiveerde kandidaten dan ook uit om zich aan te melden voor de TomTom Challenge.

Marieke Gerritsen: "Op dit moment hebben we vooral behoefte aan software-ontwikkelaars , IT-professionals en absoluut talent in Sales & Marketing . Maar we zoeken ook andere getalenteerde mensen voor ons hoofdkantoor in Amsterdam en ons R&D-center in Eindhoven. Werving en selectie is voor ons een continu proces. De TomTom Challenge van 22 november aanstaande zal dan ook de eerste zijn in een reeks van Challenges."

Meer over

Diensten

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Eén reactie op “TomTom start personeelwervingscampagne”

    1. Hans schreef:
      16 oktober 2007 om 14:06

      Echt een leuke manier van solliciteren. Op deze manier leer je het bedrijf goed kennen en weet je gelijk of je in de bedrijfscultuur past. Dit zouden meer bedrijven doen?
      Of denkt iemand hier anders over?

      Login om te reageren

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    Data & AI

    AI Twin – we vervangen geen mens...

    Mobile XL helpt je op weg met je eigen AI Twin Stel je voor een AI Twin, een digitale kopie...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    Innovatie & Transformatie

    Ai-toepassingen krijgen vaart in 2026 

    Carrière

    Kort: Nieuwe KPN-cao mét reservistenregeling, Philips koopt Spectrawave (en meer)

    ai shiny bait lokkertje
    Data & AI

    Kort: Consument vertrouwt ai minder maar gebruikt het meer, glasvezelexamens van FttX Certificering (en meer)

    Carrière

    Ondernemingskamer: Gerard Sanderink voerde jarenlang wanbeleid bij Centric

    Data & AI

    Hoe ai de keten van Royal FloraHolland verbetert

    Innovatie & Transformatie

    Stop niet bij taalmodel (maar breng je enterprise-ai naar volgende fase)

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Ontvang Computable e-Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs