Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

ServiceDesk Plus 7

13 november 2007 - 09:29ActueelGovernance & PrivacySCOS Software

SCOS Software bv, leverancier van Netwerk Monitor en Security Software komt met ServiceDesk Plus 7, een uitgebreide Help Desk en IT asset management softwarepakket welke organisaties ondersteunt bij het stroomlijnen van hun IT Help Desk functies. ServiceDesk Plus is leverbaar in drie varianten – Standard, Professional en een Enterprise Editie. De ServiceDesk Plus 7 is ITIL geschikt – een algemeen toegepaste framework voor het efficient beheren van enterprise IT.

ServiceDesk Plus 7 is een complete web-based, betaalbare Help Desk en Asset Management oplossing, bestaande uit een geintegreerd pakket met Request Management, Asset Tracking, Purchasing, Contract Management, Self-service Portal en een Knowledge Base. De nieuwe Enterprise Edition bevat tevens de ITIL modules voor Service Support inclusief Incident Management, Problem Management, Change Management en CMDB. ServiceDesk Plus biedt een complete IT Help Desk oplossing voor een verbeterde en verhoogde productiviteit.
Het implementeren van ITIL best practices kan een vrij complexe taak zijn. ServiceDesk Plus kan hierbij een ondersteunende rol hebben voor organisaties welke reeds een implementatie hebben of van plan zijn ITIL te implementeren. Er is geen complexe of langdurige implementatie traject nodig en zeker geen exorbitante aanschafprijs.

Beschikbaarheid en Prijzen
De laatste versie van ServiceDesk Plus kan via de website van SCOS Software bv (www.scos.nl) worden gedownload. ServiceDesk Plus biedt een 30-dagen evaluatie van de drie verschillende edities: Standard Edition, Professional Edition en Enterprise Edition. De kosten van een multi-language versie zijn vanaf 410 euro (excl. BTW) per jaar voor twee technici en een onbeperkt aantal eind-gebruikers. De Professional Edition is leverbaar vanaf 1030 euro (excl. BTW) en de Enterprise Edition vanaf 2065 euro (excl. BTW).

Verder is er via de website van SCOS een volledig werkende, gratis versie (1 technicus) te downloaden.

Meer over

Softwarebeheer

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Beveiliging en IT samen sterk tegen bedreigingen

    Deze paper geeft concrete strategieën en handvatten om IT en Security effectiever te integreren.

    Computable.nl

    Slimme toegang vs. onzichtbare cyberrisico’s in de Zorg

    In zorginstellingen is een constante stroom van personeel, patiënten en bezoekers. Maar hoe zorg je ervoor dat gevoelige gebieden beschermd blijven zonder de dagelijkse gang van zaken te verstoren? Hoe herken je eventuele zwakke plekken in het netwerk?

    Meer lezen

    Europa
    ActueelGovernance & Privacy

    Een nieuw cybersecuritymodel: Europa aan zet

    ActueelGovernance & Privacy

    Brancheorganisaties lanceren uniforme NIS2-tool na wildgroei aan checklists

    ActueelGovernance & Privacy

    Microsoft blokkeert e-mail hoofdaanklager Internationaal Strafhof

    Remko Reinders alegemeen directeur Salesforce Nederland
    AchtergrondData & AI

    Salesforce NL: Technologie ai-agents is volwassen, nu komt het op durf aan

    OpinieData & AI

    Financiële risico’s beoordelen met ai: goed idee?

    ActueelGovernance & Privacy

    Deze 10 initiatieven zijn het weerbaarst!

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs