Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Salesforce start uitwisselingsdienst

04 december 2007 - 16:27ActueelCloud & InfrastructuurSalesforce
Diederik Toet
Diederik Toet

Klanten van Salesforce.com kunnen vanaf nu gegevens uit hun klantenbestand delen met andere gebruikers. De aanbieder van online oplossingen voor klantgegevensbeheer springt hiermee in op de trend van social networking.

Vanaf vandaag is het voor klanten van Salesforce.com, aanbieder van online crm-pakketten, mogelijk om gegevens uit hun klantenbeheersysteem te delen met andere gebruikers van de webdienst. Onder de naam Salesforce-to-Salesforce lanceert het bedrijf een platform dat in veel opzichten lijkt op andere sociale netwerksites als LinkedIn en Facebook.

Gedeelde informatie

Met het nieuwe platform kunnen ondernemingen de contacten van bijvoorbeeld de verkoopafdeling, de personeelswervers en marketinginformatie beschikbaar stellen aan hun partners die ook een Salesforce-account hebben. Gedeelde informatie blijft door continue synchronisatie bij iedereen actueel.Robin Daniels, verantwoordelijk voor Salesforces productmarketing in onder andere Europa: "Ondernemingen besteden miljoenen om hun systemen te koppelen aan hun partnerorganisaties. Het nieuwe platform koppelt bedrijven op een gemakkelijke en goedkope manier aan elkaar."

Eén platform

Daniels vertelt Computable dat er onder de Salesforce-gebruikers veel vraag was naar mogelijkheden om gegevens te delen. "Voor ons was dat geen moeilijke opgave. Ondanks dat alle klanten een eigen virtuele omgeving hebben, draait alles uiteindelijk op één technisch platform." Hij noemt als voorbeeld DoubleClick, een groot digitaal marketingbureau dat zijn verkoopgegevens binnen een uur met behulp het platform gesynchroniseerd beschikbaar maakte voor zijn partners.

De Deen verwacht veel van het nieuwe product. "Met meer dan 38.000 klantorganisaties met ieder veel partners, gaat het al snel om meer dan een half miljoen connecties en miljoenen mogelijkheden." Het bedrijf maakte vandaag ook bekend dat het meer dan een miljoen betaalde abonnees heeft.

Meer over

ECMNetwerkbeheerSalesforce

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Meer lezen

    Computable.nl
    ActueelSecurity & Awareness

    Salesforce doelwit van phishing

    Computable.nl
    ActueelCloud & Infrastructuur

    Salesforce lanceert nieuw paradepaardje

    Computable.nl
    ActueelCloud & Infrastructuur

    Salesforce.com: ‘Na SaaS gaan we nu PaaS grootmaken’

    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    Sociale netwerken worden basis voor kennismanagement

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs