Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

NetApp presenteert nieuwe identiteit

13 maart 2008 - 10:27ActueelCloud & InfrastructuurNetApp
Redactie Channelweb
Redactie Channelweb

NetApp onthult een nieuwe merkidentiteit die ontworpen is om een breder en dieper inzicht te bieden in het bedrijf.

Met de nieuwe identiteit communiceert NetApp een consistente belofte op wereldwijd niveau richting klanten, partners en medewerkers. Uitgebreid marktonderzoek heeft NetApp geholpen om een nieuwe identiteit te creëren die de toewijding van het bedrijf naar de markt uitstraalt en ervoor zorgt dat het merk NetApp bij iedereen hetzelfde beeld en gevoel opwekt. De nieuwe identiteit bekrachtigt NetApp’s sterke positie in de markt.

Als onderdeel van de nieuwe identiteit wordt NetApp de officiële naam van het bedrijf. Het nieuwe NetApp-logo staat voor een opening naar de toekomst en de mogelijkheid voor klanten en partners om grenzen te verleggen en een doorbraak te ervaren. De nieuwe tagline communiceert NetApp’s streven naar het leveren van producten en diensten die klanten helpen om nieuwe voordelen te behalen en beperkingen te overwinnen. De website van NetApp, www.netapp.com, is volledig vernieuwd naar aanleiding van de nieuwe identiteit.

"Onze klanten hebben het altijd gewaardeerd dat wij innovatieve oplossingen leveren die leiden tot kostenbesparingen en een doorbraak voor hun bedrijf mogelijk maken", zegt Dan Warmenhoven, CEO van NetApp. "Onze grenzeloze daadkracht en passie voor klantsucces blijft resulteren in extreem hoge loyaliteit van onze klanten. Met dit initiatief willen we de impact en relevantie voor een breder publiek verhogen. We willen meer mensen laten weten welke successen we hebben geboekt zodat we kunnen blijven groeien."

"Door ons onderzoek werd bevestigd dat hoewel het NetApp-merk gewaardeerd en gerespecteerd wordt door onze klanten, er een behoefte is ontstaan om de relatie uit te breiden en te verleggen om ook nieuwe klanten aan te spreken", zegt Elisa Steel, senior vice president Corporate Marketing van NetApp. "Onze klanten, werknemers, partners en aandeelhouders ervaren NetApp als vriendelijke partij die innovatie, nieuwe mogelijkheden en – heel belangrijk – goede samenwerking biedt. Onze nieuwe tagline ‘Go further, fasterTM‘ vat deze feedback samen en benadrukt hoe klanten voordeel behalen door met NetApp samen te werken. Wij geloven dat innovatie succes mogelijk maakt en dat wanneer klanten succes behalen, wij succes hebben. Het nieuwe merk erkent onze rijke geschiedenis maar licht ook een tipje van de sluier op wat in de toekomst mogelijk wordt wanneer we samenwerken om grenzen van technologie te verleggen en nieuwe mogelijkheden creëren."

Meer over

Storage

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Meer lezen

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Kort: Grensverleggend ai-kankeronderzoek, Xerox kiest SAP S/4, celstraffen in Dieselgate (en meer)

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Kort: Kamervragen mail-ophef Strafhof, NXP-fabriek Nijmegen sluit, Hema op de data-toer en jaarcijfers Lenovo

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Nederlandse hightech-sector sluit Japanse deals

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Kort: Nieuw kantoor Salesforce NL, videobellers in problemen, overheid omarmt ai-agents, 40 mln. voor defensie-tech Keen

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Google vergroot soevereiniteit-opties van clouddiensten

    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    Google Cloud verzekert klanten: Amerikaanse afkomst belemmert data-soevereiniteit niet

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Marco Gouw - Country Manager Veridas

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Geverifieerd, Echt en Betrouwbaar: Waa...

    Door Marco Gouw, Country Manager DACH & BENELUX bij Veridas Digitale transformatie heeft het makkelijker dan ooit gemaakt om een...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs