Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

NetApp presenteert nieuwe identiteit

13 maart 2008 - 10:27ActueelCloud & InfrastructuurNetApp
Redactie Channelweb
Redactie Channelweb

NetApp onthult een nieuwe merkidentiteit die ontworpen is om een breder en dieper inzicht te bieden in het bedrijf.

Met de nieuwe identiteit communiceert NetApp een consistente belofte op wereldwijd niveau richting klanten, partners en medewerkers. Uitgebreid marktonderzoek heeft NetApp geholpen om een nieuwe identiteit te creëren die de toewijding van het bedrijf naar de markt uitstraalt en ervoor zorgt dat het merk NetApp bij iedereen hetzelfde beeld en gevoel opwekt. De nieuwe identiteit bekrachtigt NetApp’s sterke positie in de markt.

Als onderdeel van de nieuwe identiteit wordt NetApp de officiële naam van het bedrijf. Het nieuwe NetApp-logo staat voor een opening naar de toekomst en de mogelijkheid voor klanten en partners om grenzen te verleggen en een doorbraak te ervaren. De nieuwe tagline communiceert NetApp’s streven naar het leveren van producten en diensten die klanten helpen om nieuwe voordelen te behalen en beperkingen te overwinnen. De website van NetApp, www.netapp.com, is volledig vernieuwd naar aanleiding van de nieuwe identiteit.

"Onze klanten hebben het altijd gewaardeerd dat wij innovatieve oplossingen leveren die leiden tot kostenbesparingen en een doorbraak voor hun bedrijf mogelijk maken", zegt Dan Warmenhoven, CEO van NetApp. "Onze grenzeloze daadkracht en passie voor klantsucces blijft resulteren in extreem hoge loyaliteit van onze klanten. Met dit initiatief willen we de impact en relevantie voor een breder publiek verhogen. We willen meer mensen laten weten welke successen we hebben geboekt zodat we kunnen blijven groeien."

"Door ons onderzoek werd bevestigd dat hoewel het NetApp-merk gewaardeerd en gerespecteerd wordt door onze klanten, er een behoefte is ontstaan om de relatie uit te breiden en te verleggen om ook nieuwe klanten aan te spreken", zegt Elisa Steel, senior vice president Corporate Marketing van NetApp. "Onze klanten, werknemers, partners en aandeelhouders ervaren NetApp als vriendelijke partij die innovatie, nieuwe mogelijkheden en – heel belangrijk – goede samenwerking biedt. Onze nieuwe tagline ‘Go further, fasterTM‘ vat deze feedback samen en benadrukt hoe klanten voordeel behalen door met NetApp samen te werken. Wij geloven dat innovatie succes mogelijk maakt en dat wanneer klanten succes behalen, wij succes hebben. Het nieuwe merk erkent onze rijke geschiedenis maar licht ook een tipje van de sluier op wat in de toekomst mogelijk wordt wanneer we samenwerken om grenzen van technologie te verleggen en nieuwe mogelijkheden creëren."

Meer over

Storage

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Servers onder de loep – Een nieuw tijdperk

    Nieuwe eisen aan prestaties en beveiliging. De toekomst van serverbeheer.

    Computable.nl

    Grip op de soevereine cloud

    Van bewustwording naar daadwerkelijke controle. Sleutelrol voor CIO en CFO.

    Computable.nl

    Virtualisatie heruitgevonden met VM’s en Containers

    15 redenen om bestaande virtuele machines te behouden en ruimte te creëren voor vernieuwing

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    Innovatie & Transformatie

    SureSync en Logius genomineerd voor Co...

    SureSync is dit jaar trots op drie nominaties bij de Computable Awards 2025. Eén van de meest opvallende nominaties is...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    Carrière

    Onverantwoord gedrag kostte Chinese bestuurder Nexperia de kop

    Cloud & Infrastructuur

    Digitale Denen wijzen de weg

    Windows 10
    Cloud & Infrastructuur

    Ondersteuning Windows 10 gestopt; problemen in zicht

    Cloud & Infrastructuur

    Google bundelt zakelijke ai onder Gemini Enterprise

    Cloud & Infrastructuur

    EU grijpt nog niet in tegen Microsofts cloudlicenties op Google en AWS

    Cloud & Infrastructuur

    Kabinet en rechter grijpen in bij Nexperia

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Ontvang Computable e-Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs