Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Giuseppe Amato: AMD’s Puma loopt volgens schema

13 mei 2008 - 22:16ActueelInnovatie & TransformatieAMD

Giuseppe Amato, technisch directeur sales & marketing bij AMD EMEA geeft aan dat Puma op schema ligt en begin juni 2008 wordt geïntroduceerd. CRN Nederland sprak met hem in Dresden, waar AMD’s productiefaciliteiten staan.

Amato is onder andere verantwoordelijk voor AMD’s nieuwe divisie, de Value Proposition Department. De missie van de unit is om meer bewustzijn te creëren van AMD’s waardepropositie, onder channelpartners, eindgebruikers en aandeelhouders. "Sinds de ATI-acquisitie zijn we op zoek naar nieuwe manieren om onze klanten te bedienen en aan te spreken. We zijn nu in staat om niet alleen componenten, maar ook volledige platformen te bieden. Mijn team bestaat uit technische en product-marketingmedewerkers, pr en systeemarchitecten. Samen proberen wij een winnende propositie in de markt te zetten."

Volgens Amato heeft AMD een goed jaar achter de rug in het mobiele segment. Met de introductie van het Puma platform begin juni hoopt AMD die positie te versterken. "Puma verhoogt het niveau van platformprestaties per watt en heeft meer visuele kracht." Amato ziet daarmee mogelijkheden niet alleen in het traditionele visuele segment, waaronder gamers, maar ook in het zakelijke segment. "Ook zakelijke gebruikers willen multimediale communicatie die visueel aantrekkelijk is en krachtig presteert. Ik zie daarin veel mogelijkheden voor AMD in de toekomst."

Volgens Amato is de cpu weliswaar een belangrijk onderdeel van de prestatie, maar de gpu is echt wat de ervaring maakt in hoge resolutie. Van 13 tot en met 15 mei houdt AMD voor het eerst sinds zijn tot stand komen in 1969 een officiële bijeenkomst voor channelmedia en -analisten, indicatie dat het zijn marketing activiteiten en communicatie in het it-kanaal wil opvoeren. CRN Nederland is erbij en doet verslag.

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    Design Sprints: 4 dagen van idee naar prototype

    Hoe zet je in vier dagen tijd een gevalideerd prototype neer met Design Sprints?

    Computable.nl

    Dit is de weg naar informatietransformatie

    In een wereld waar data en informatie centraal staan, moeten organisaties zich aanpassen aan de digitale toekomst. Informatietransformatie is de sleutel tot het versterken van beveiliging en het bevorderen van efficiëntie.

    Meer lezen

    ActueelCarrière

    Groningers verkopen crypto-platform Deribit voor 2,9 miljard dollar

    Quantum
    ActueelCloud & Infrastructuur

    Nieuwe Cisco-netwerkchip brengt quantum-internet dichterbij

    AchtergrondCarrière

    Ict-overnamemarkt trapt 2025 goed af, maar onzekerheid troef

    OpinieCloud & Infrastructuur

    Voorbereiding & verhuizing: zo implementeer je de hybride cloud

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Europese Rekenkamer kraakt EU-strategie voor chipsector

    ActueelData & AI

    EU investeert bijna 2 miljard in digitale innovatie

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs