Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Contact center oplossing voor verzekeringssector

06 juni 2008 - 10:22ActueelCloud & InfrastructuurPegasystems
Henk Boot
Henk Boot

Pegasystems introduceert een oplossing voor contact centers binnen de verzekeringssector. Het nieuwe framework, Customer Process Manager (CPM) for Insurance, biedt mogelijkheden die nodig zijn voor een efficiënte klantenserviceafdeling waar meerdere communicatiekanalen worden gebruikt, zoals (computer)schermen, scripts, processen, scenario's en regels die eenvoudig zijn aan te passen, zonder dat extra programmering noodzakelijk is.

CPM for Insurance van Pegasystems maakt gebruik van real-time keuze- en beslissingsmogelijkheden, waardoor bij contact center medewerkers altijd de juiste volgende stap op het beeldscherm verschijnt, afhankelijk van het klantverzoek. Dit bespaart zeer veel tijd en voorkomt onjuiste adviezen. Bovendien worden problemen nu veel sneller opgelost. `

Het framework integreert en verenigt alle klantgerichte processen en bestaande systemen tot een compleet klantoverzicht. Gegevens worden vastgelegd op basis van dialoog- en processtromen, die de prioriteit en het standpunt van de klant weergeven. De oplossing omvat zowel praktijkvoorbeelden uit de markt als bestaande, interne kennis. Medewerkers kunnen nu sneller en efficiënter reageren en anticiperen op de verzoeken van de klanten, evenals persoonlijke service verstrekken via de telefoon, het internet of per e-mail.

De oplossing van Pegasystems is ook uitgerust met tools voor effectievere cross- en upselling- activiteiten en voor beter gegevensbehoud. Zo kunnen campagnes worden opgezet met behulp van een eenvoudige wizard die automatisch zorgt voor de scripts, klachtenafhandeling en gedetailleerde rapportages.

 

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Meer lezen

    ActueelSoftware & Development

    CCS en Netaspect kondigen fusie aan

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs