Wacom, fabrikant van pentabletten, interactieve pen-displays en digitale interface oplossingen heeft vandaag bekendgemaakt dat zij haar service aan resellers in de Benelux heeft uitgebreid met de nieuwe Wacom service hotline. Sinds 1 september hebben Wacom’s PartnerPlus resellers toegang tot de nieuwe service, die functioneert als het belangrijkste contactpunt voor alle sales en marketing verzoeken, zoals het bestellen van demonstratie units, marketing en point of sale materialen.
Het sales team van Wacom in de Benelux werkt nauw samen met de hotline om er zeker van te zijn dat alle aangeboden informatie bruikbaar en consistent is voor alle resellers. De nieuwe service is onderdeel van Wacom’s doelstelling om de reseller channels te verbeteren en om toe te werken naar een hoogwaardig netwerk van partners.
De service wordt aangeboden aan alle PartnerPlus resellers en resellers die tot doel hebben om dit te worden. PartnerPlus resellers hebben bewezen dat zij verder gaan als het gaat om de promotie van de producten van Wacom en zij ontvangen benefits van Wacom zoals gratis training, korting op demonstratie units, deelname aan exclusieve promoties/aanbiedingen en toegang tot de marketing ondersteuning van Wacom. Speciaal getrainde werknemers zullen resellers ondersteunen door middel van de hotline, door het aanbieden van services die verbonden zijn met het PartnerPlus programma.
Area sales manager Benelux van Wacom, Nicola de Giorgi licht toe: "We hebben een nieuwe service geïnitieerd om de actieve dialoog te ontwikkelen en om de support te bieden aan onze dealers door ze op een snelle en gemakkelijke manier toegang te geven tot alle informatie die zij nodig hebben. Onze resellers zijn zeer belangrijke partners voor ons en deze nieuwe service laat zien dat wij toegewijd zijn in het ontwikkelen van deze relatie."
Om resellers snel en gemakkelijk te kunnen voorzien van de informatie en support die nodig hebben zal de nieuwe hotline geopend zijn tussen 9.00 uur en 18.00 uur, maandag tot en met vrijdag: 020- 504 05 27.