Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Computable Awards
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

VoiceCyber introduceert VCLog-Coach

17 september 2008 - 12:19ActueelCloud & InfrastructuurVoiceCyber
Sander Hulsman
Sander Hulsman
Founder | Content Director

Met de introductie van VCLog-Coach integreert VoiceCyber Europe quality monitoring en e-learning zodat bijvoorbeeld contact- en callcenters worden voorzien van hulpmiddelen waarmee de vaardigheden van callcenter-agenten verder ontwikkeld kunnen worden.

Inhouse en facilitaire call- en contactcenters streven er naar om de kwaliteit van de agents te verbeteren. Een van de tools welke ze hiervoor gebruiken is quality monitoring-software. Met deze software kunnen alle activiteiten van de callcenter agent vastgelegd worden. Men kan bijvoorbeeld zien of de agent efficiënt met de gewenste applicaties werkt tijdens het telefoongesprek. Ook kan vastgelegd worden of de agent de juiste vragen stelt en geen vragen vergeet. Door deze wijze van vastlegging kan de supervisor (manager van een team van callcenter-agents) samen met de agent de gevoerde telefoongesprekken en de daarbij behorende scherm activiteiten evalueren.

Met VCLog-Coach is het voor de gebruiker mogelijk om zelf meerdere evaluatieformulieren te maken welke passen bij de eigen organisatiestructuur. Bij deze formulieren kunnen zaken toegevoegd worden als de bijbehorende gespreksopname. Omdat VCLog-Coach volledig geïntegreerd is met VCLog-Voicerecording en VCLog-ScreenRecording heeft de supervisor op een scherm zowel het evaluatieformulier, de screen recording en de gespreksopname (voicelogging). De callcenter-agent kan ook zichzelf evalueren (e-learning). De agent kan bijvoorbeeld de evaluatie van de supervisor leggen naast de eigen evaluatie en zodoende zelf kijken waar er verbeterpunten mogelijk zijn.

Meer over

Telecom

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Ontdek hoe je de kracht van private cloud kunt ontgrendelen

    De toekomst van serverbeheer. Nieuwe eisen aan prestaties en beveiliging.

    Computable.nl

    Ontdek hoe je de kracht van private cloud kunt ontgrendelen

    Nieuwe eisen aan prestaties en beveiliging. De toekomst van serverbeheer.

    Computable.nl

    Grip op de soevereine cloud

    Van bewustwording naar daadwerkelijke controle. Sleutelrol voor CIO en CFO.

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    Innovatie & Transformatie

    Barco introduceert nieuw vergadersyste...

    Videoconferencing is volledig ingeburgerd in de vergaderzaal. Met ClickShare heeft Barco een oplossing om gemakkelijk en draadloos videovergaderingen te starten...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    Software & Development

    Vibe coding en het lot van de developer

    Cloud & Infrastructuur

    Eurofiber en Open Dutch Fiber slaan handen verder ineen

    EU digitale
    Cloud & Infrastructuur

    Nederland in Europees consortium voor digitale gemeenschapsgoederen

    Software & Development

    Verkeerde configuratie bij Azure leidt tot veel storingen

    Nexperia
    Cloud & Infrastructuur

    Nexperia-topman wilde 40 procent personeel in Europa ontslaan

    Overheid

    VVD: wij willen een ‘AcICT on steroids’

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Ontvang Computable e-Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs