Service Management-Plus heeft per 1 augustus 2008 het exclusieve recht verworven om Service-now.com in de Benelux en Noord-Europa te verkopen.
Service-now.com is pionier in On Demand IT Service Management en de eerste SaaS-aanbieder op dit gebied. Wereldwijd en inmiddels ook in Nederland heeft een aantal grote organisaties gekozen voor deze flexibele en kosteneffectieve ITSM-oplossing.
Eelco Berghuis, directeur van Service Management-Plus toont zich verheugd met het resellerschap: "Service-now.com heeft een solide reputatie van een betrouwbare Service Management-oplossing. Het is hét moderne alternatief voor de traditionele oplossingen van grote ITSM-pakketleveranciers en nog veel voordeliger ook. We zijn dan ook blij dat wij de verkooprechten ervan hebben verworven. De implementatie van Service-now.com besteden wij uit aan gespecialiseerde partners zoals 2e2 Consulting, die met hun uitgebreide ITSM-ervaring – ook met Service-now.com – organisaties snel en effectief gebruik laten maken van deze vernieuwende Service en Asset Management oplossing."
Bij SaaS is sprake van software die als een online dienst wordt aangeboden waarbij gebruikers de software via internet benaderen. Gebruikers kopen dus geen licentie van de Service-now.com software, maar betalen een vast bedrag per maand per gebruiker. Een bijkomend voordeel is dat het beheer en onderhoud van de Service-now.com oplossing wordt gedaan door de leverancier en dat de kosten hiervoor deel uitmaken van het vaste maandbedrag.
Berghuis: "In Amerika is SaaS een bekende vorm van dienstverlening. In Nederland is een aantal organisaties overgestapt op
Service-now.com en we verwachten een grote groei van onze activiteiten in de Benelux en de rest van Noord-Europa."