Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Logix en Oracle resellers naar Formule 1

21 januari 2009 - 15:45ActueelData & AILogixOracle

Distributeur Logix en softwareleverancier Oracle nemen hun twintig beste resellers mee naar de Formule 1 race in Instanbul, die tussen 5 en 7 juni plaatsvindt. Daarvoor is speciaal de incentive campagne ‘Oracle Need4Speed’ van start gegaan.

Logix en Oracle werken samen in het incentive programma Need4Speed. De samenwerking is onlangs bekrachtigd door Bart van Rheenen (directeur Logix) en Eddy Hofstee (channel manager Oracle). De resellers die de meeste Oracle software weten te verkopen mogen mee naar de Formule 1 Grand Prix in Instanbul. Gekeken wordt naar de verkoop van databases, Fusion middleware, business intelligence en security van Oracle. 

Twintig ‘speedfreak’ resellers krijgen een compleet verzorgde reis aangeboden. Voor de deelnemers aan de race naar Istanbul hebben Oracle en Logix de laatste spectaculaire deals, tips & trucs en het trainingsschema op een rijtje gezet. Resellers kunnen zich registreren voor Need4Speed en hier hun voordeel mee doen.

In de Need4Speed campagne van distributeur Logix en leverancier Oracle, worden resellers gesteund om meer transacties en een hogere omzet te halen. Met een hoge eindscore in de Need4Speed campagne kwalificeert de reseller zich voor de reis naar Istanbul, om daar de topsnelheid van de Formule 1 mee te maken. Het race-evenement (inclusief trainingen) vindt plaats op 5, 6 en 7 juni 2009 in Instanbul Park.

Bart van Rheenen, directeur van Logix: "Resellers krijgen tijdens de campagne brede steun van ons en Oracle. We helpen ze met offertes en met technische ondersteuning via Oracle consultants. Verder steunen we ze met geld voor hun marketingcampagnes om klanten te overtuigen Oracle software te kopen. Dat doen we met speciale layouts voor e-mailcampagnes en het inzetten van het telemarketingbureau van Oracle."

Carolien Wouters, director alliances & channels Oracle Benelux, zegt dat ongeveer driehonderd resellers mee doen met de campagne. De beste twintig gaan mee naar de Grand Prix in Instanbul. "Met de Need4Speed campagne willen we meer klanten uit het mkb en smb binnenhalen. We geven hen brede steun op het gebied van verkoop en marketing. Via de website van het Oracle Partner Network (OPN) kunnen partners terecht voor extra steun, zoals tools voor marketing en verkoop."

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Computable.nl

    In detail: succesvolle AI-implementaties

    Het implementeren van kunstmatige intelligentie (AI) biedt enorme kansen, maar roept ook vragen op. Deze paper beschrijft hoe je als (middel)grote organisatie klein kunt starten met AI en gaandeweg kunnen opschalen.

    Meer lezen

    ActueelCarrière

    Kort: Atos benoemt Benelux-hoofd ai-tak, Eset-rapport, Sioux naar Singapore, Dell vernieuwt AI Factory

    Standards standaarden
    ActueelData & AI

    ‘Standaarden-organisaties moeten aan de bak’

    Remko Reinders op podium
    ActueelCloud & Infrastructuur

    Salesforce: Ai-agent wint na voorzichtige start snel terrein

    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    Het hybride datacenter: ook AWS ziet dat de cloud is neergedaald

    ActueelData & AI

    Kort: Esri simuleert extreem weer, update over de Ai-fabriek, omkoping Coinbase (en nog meer)

    Remko Reinders alegemeen directeur Salesforce Nederland
    AchtergrondData & AI

    Salesforce NL: Technologie ai-agents is volwassen, nu komt het op durf aan

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs