Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

OKI lanceert e-Media programma voor resellers

09 maart 2009 - 14:20ActueelInnovatie & TransformatieOki
Redactie Channelweb
Redactie Channelweb

De enorme toename van internetverkeer en de verschuiving van de oriëntatiefase voor IT & Telecom producten naar het internet, hebben OKI doen besluiten om een e-Media programma voor haar resellers breed uit te rollen.

Alle websites van gecertificeerde OKI resellers in Nederland worden centraal aangestuurd en permanent voorzien van de meest actuele product- en campagne-informatie van OKI.
De content voorziening naar deze reseller sites over OKI producten, campagnes en acties, etc. wordt door OKI gefaciliteerd. Hierdoor worden de resellers niet meer belast met het continue uitvoeren van wijzigingen op hun website en is hun site steeds up-to-date.

De eerste aansluitingen te weten Poa uit Alkmaar, Hofax uit Waalwijk en Ophuysen uit Rotterdam zijn al life en binnen 2 maanden zullen 20 OKI resellers worden aangesloten. Zodra deze eerste groep OKI resellers naar verwachting eind april is aangesloten op deze service, zal OKI gaan zorgdragen voor het genereren van traffic naar deze websites. Het e-Mediaplan omvat naast het centraal up-to-date houden van de Oki productsectie op de reseller website, een aktieve on-line bannering programmering op diverse B2B websites om potentiële klanten naar de reseller sites te routeren met als uiteindelijk doel het realiseren van effectieve marktbewerking op internet.

De uitvoering van het e-Channel marketingprogramma heeft OKI in handen gegeven van Channel Media Company. Dit bureau heeft al geruime tijd ervaring in het opzetten van interactieve online communities.
Frank Akihary, managing director van OKI Benelux: "Wij zien dit als een belangrijke volgende stap in de ondersteuning van onze resellers binnen het Partner programma. Begin vorig jaar zijn wij een nieuwe weg ingeslagen in onze marktaanpak welke geresulteerd heeft in 51% omzetgroei t.o.v 2007. Deze stap past precies in de groeistrategie welke OKI met de resellers voor heeft en sluit mooi aan op de wijze waarop de markt zich momenteel oriënteert door het vergaren van productinformatie via internet."

Marco van den Bosch managing director – ChannelMedia Company: "De ondersteuning die OKI zijn resellers met deze nieuwe vorm van communicatie biedt, speelt uitermate in op de veranderende informatiebehoefte van de gebruiker. Deze stap toont het innovatieve karakter en de drive van het nieuwe OKI."

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Agentic AI in actie

    De stappen van automatiseren naar écht autonoom werken. Welke toepassingen zijn succesvol?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    Design Sprints: 4 dagen van idee naar prototype

    Hoe zet je in vier dagen tijd een gevalideerd prototype neer met Design Sprints?

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Meer lezen

    AchtergrondCarrière

    Gazonnetje of golfbaan maaien via de cloud

    OpinieData & AI

    Het is niet alles goud wat er blinkt: belang van pragmatisme rondom ai

    OpinieInnovatie & Transformatie

    20 jaar tech: 10 lessen in leiderschap en groei

    OpinieInnovatie & Transformatie

    Van edge naar enterprise: hoe Nederland toekomst van ai vormgeeft

    Innovatie & Transformatie

    Lummelaars veranderen de wereld

    Netwerk, hub, organisaties
    ActueelData & AI

    Ook Amsterdam krijgt eigen ai-hub

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • – Phishing
    • – Ransomware

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs