Victory Nederland is zich bewust van de economische terugslag in de retail. Omdat de retailers Victory nooit hebben laten zitten, heeft Victory een concept bedacht die de directe investeringen niet meer noodzakelijk maakt. Hierdoor blijft er dus geld ove
Victory Nederland is zich bewust van de moeilijke periode die het retail kanaal nu doormaakt. De consument is zijn vertrouwen aardig kwijt, en het duurt veel langer voordat een aanschaf wordt gedaan. De retailers zien de consument alleen de echt noodzakelijk aankopen doen, maar uitstel van aankoop is de meest gehoorde reactie. Het gevolg is dat de winkels weinig tot niets meer inkopen omdat de voorraad geld kost, dat op dit moment beter te gebruiken is. Het gevolg hiervan is dat de winkels leeg ogen en het voor de consument niet echt aantrekkelijk is om eens binnen te stappen. Of nog erger de indruk wordt gewekt dat het met de betreffende retailer niet goed zou gaan, waardoor aankopen wederom niet worden gedaan door de consument.
Veel retailers zijn op dit moment hun showmodellen aan het verkopen of werken met lege verpakkingen, zo laten ze hun planken voller lijken dan het is. Waar voorheen 20 producten op een plank stonden zijn dit er nu misschien nog vijf tot tien. Dit kan, aldus de heer Blom van Victory Nederland, nooit de bedoeling zijn en hier reikt Victory de helpende hand. Victory heeft een consignatie programma ontworpen dat van toepassing is op de diverse digitale fotolijsten en de Victory multimedia spelers. Hierdoor kan een retailer kosteloos zijn schappen vullen, en deze pas betalen als het verkocht is. Uiteraard zijn er wel wat voorwaarden, maar deze zijn zeer reëel verteld Dhr. Blom hier ook bij.
Victory steunt hierbij de retailmarkt enorm, en houdt op deze manier de winkelvoorraad op peil. Dat het een succes is blijkt wel uit één van de andere consignatie programma’s die Victory momenteel heeft lopen, te weten de TP-Link netwerkproducten.
Victory zal de komende tijd de retailers contacten om gezamenlijk een passend programma op te stellen, afgestemd op de wensen van de retailer. Uiteraard kunnen de retailers zelf ook contact opnemen met Victory Nederland indien zij interesse hebben in het consignatie programma. Dat kan op de volgende manieren, per email: sales@123victory.eu of per
telefoon nummer : 0251-268 040