Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Avaya lanceert nieuwe versie Contact Center Express

21 april 2009 - 07:33ActueelCloud & InfrastructuurAvaya
Redactie Channelweb
Redactie Channelweb

Avaya, leverancier van communicatienetwerken en -diensten aan de zakelijke markt, lanceert versie 4.0 van Contact Center Express (CCE4).

CCE4 is een multichannel-softwareoplossing die onder meer voorziet in Intelligent Routing en Computer Telephony Integration (CTI). Deze versie is speciaal ontwikkeld voor middelgrote contactcenters van vijf tot driehonderd medewerkers. Met een wereldwijd marktaandeel in contactcenters van 38 procent is Avaya in deze sector de grootste leverancier ter wereld.

Contact Center Express 4.0 biedt verbeterde functionaliteit voor het real-time en achteraf rapporteren van activiteiten. De contactcentermedewerker profiteert daarnaast van een nummeroverzicht van uitgaande telefoongesprekken. Dit gebeurt automatisch of op initiatief van de medewerker. Bovendien is het met CCE4 eenvoudiger klantsegmentatiestrategieën in de routering op te nemen.

Ook voor bedrijven biedt Contact Center Express 4.0 veel extra mogelijkheden. CCE4 integreert met CRM-applicaties zowel van Avaya als van externe partijen, zoals Microsoft Dynamics CRM4. Hierdoor hoeft een bedrijf slechts minimaal te investeren in nieuwe applicaties. Tevens beschikt CCE4 over functionaliteit om gedetailleerde rapporten en analyses te genereren.

"Contact Center Express is de ideale oplossing voor middelgrote contactcenters die gesprekken met klanten efficiënt willen beheren", zegt Chris de Jongh, managing director van Avaya in Nederland. "In deze tijd van economische recessie is het onderhouden en beheren van een goede relatie met bestaande klanten meer dan ooit een prioriteit voor bedrijven."

Meer over

NetwerkenTelecom

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Beveiliging begint bij de Server

    Waarom lifecycle-denken cruciaal is voor IT-security

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Meer lezen

    ActueelInnovatie & Transformatie

    Kort: 15 miljoen voor QuiX Quantum, NTT DATA met Eurofiber in 5G-zee (en meer)

    OpinieSecurity & Awareness

    Inzicht in kwetsbaarheden aanvalsoppervlak gaat voor budget

    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    Eigen datacenter, colocatie of cloud?

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Vier doden bij brand Egyptisch datacenter

    Start
    ActueelCloud & Infrastructuur

    Kort: Vergunning voor datacenter EvoSwitch, piepjonge Perry haalt 1,6 miljoen op (en meer)

    Filter
    OpinieCloud & Infrastructuur

    Ddos-aanvallen (en waarom L3-filtering niet optioneel is)

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialData & AI

    Private AI helpt gemeenten met vertrou...

    In een tijd waarin gemeenten geconfronteerd worden met groeiende verwachtingen van burgers, toenemende wet- en regelgeving en druk op budgetten,...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs