Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Contact blijven onderhouden en met wie?

11 juni 2009 - 08:19OpinieCloud & InfrastructuurEasynetGoogle
Stefan van Hoof
Stefan van Hoof

'Bedrijven moeten zich voorbereiden op de nieuwe Telecommunicatiewet (vanaf 1 juli en 1 oktober 2009) die grote gevolgen heeft voor het bellen van consumenten en e-mailen van ondernemingen.' (Bron: MDweekly: Marketing Rendement, mei 2009)

Van de Europese bedrijven doet 31 procent nog niet aan videoconferencing. Toch ziet 87 procent wel mogelijke kostenbesparingen door videoconferencing in, zo blijkt uit onderzoek naar het gebruik van videoconferencing bij 716 Europese ondernemingen (de studie is gehouden door Easynet Global Services, persbericht 16-3-2009).

Zomaar twee berichten via Google gevonden. Iedereen is met de economische malaise bezig, maar wie is er eigenlijk nog bezig met de eigenlijke bedrijfsdoelstellingen? Er zijn nog zoveel kansen, maar waar blijven de initiatieven om je te onderscheiden? Het is heel makkelijk om uit te leggen waarom iets niet lukt, waarom het tegenzit, hoe lang het nog duurt, maar waarom kijk je niet eens meer naar de kansen?

In telecommunicatieland is er nog zoveel te ontginnen, maar begin dicht bij huis. Hoe zorg je als ict-specialist dat je jezelf onderscheidt samen met jouw bedrijf? Afhankelijk waar jouw bedrijf staat in de bedrijfkolom is de tijd rijp, zo net voor de vakantieperiode, om de juiste acties te ondernemen, zodat je na de zomer er vol tegenaan kunt. Hoe ga je er vanuit ict-perspectief voor zorgen dat jouw bedrijf er klaar voor is en de juiste ondersteuning kan bieden aan je marketing- en verkooporganisatie?

Misschien een leuke tip, lees eens 'The speed of trust' van Stephen M.R. Covey. Goed voor jou en goed voor je bedrijf!

Meer over

Telecom

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Meer lezen

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Opgerolde online-drugsmarkt gebruikte Nederlandse infrastructuur

    Nationale Politie
    ActueelOverheid

    Politie tijdens NAVO-top beter voorbereid op uitval van C2000

    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    Europese it moet nú regie pakken

    OpinieData & AI

    Maak ai saai!

    ActueelData & AI

    Cisco sorteert voor op komst van ai-agenten

    AchtergrondData & AI

    Nvidia lanceert 20 nieuwe ai-fabrieken in Europa, maar passeert Nederland

    4 reacties op “Contact blijven onderhouden en met wie?”

    1. Jos W schreef:
      11 juni 2009 om 15:36

      Vaag artikel. Wat is de boodschap? Waar slaat de titel op? En waarom zou ik het aanbevolen boek lezen? ‘Goed voor jou en jouw bedrijf.’ Ja hallo, zo motiveer je me echt niet.

      Login om te reageren
    2. Stefan van Hoof schreef:
      12 juni 2009 om 13:28

      Hi Jos,

      De boodschap is, dat iedereen die verantwoordelijkheid draagt voor
      (tele-)communicatie binnen een bedrijf, niet alleen moet kijken naar de techniek/functionaliteit an sich, maar ook (meer) rekening moet houden met zaken als wetgeving, bedrijfsdoelstellingen, klantcontact. Veelal gaan de artikelen over de technologie, maar mis ik de vertaling naar de praktijk en business cases. Jammer dat ik niet uit de mail kan opmaken wie je bent, want anders neem ik met alle plezier contact op om e.e.a toe te lichten.
      Heb je het boek wel eens gelezen? Heeft niets met mij of mijn bedrijf te maken maar alles met ‘ergens op kunnen vertrouwen’ als persoon en als bedrijf. Dus de vraag is, is het communicatie netwerk van je bedrijf klaar voor de toekomst vanuit niet-technisch oogpunt!

      Login om te reageren
    3. anonymous schreef:
      12 juni 2009 om 17:46

      Stefan, ik moet Jos gelijk geven, en daarbij vind ik dit artikel echt pure spam. Inhoudloos (‘kijk naar de kansen’) en 3 van de 4 links komen uit op de eigen website, wat op zich moet kunnen maar wel een beetje vreemd is. Dit vooral omdat het geen relevante artikelen zijn, maar simpelweg keywoorden/vindpagina’s. De ene link die overblijft is een bron en kan beter onderaan het artikel geplaatst worden m.i.
      Ook is het vreemd dat je refereert aan het e-mailadres van Jos, wat heeft dat er nou weer mee te maken? Ik denk niet dat Jos er prijs op stelt om daarop lastig gevallen te worden, een comment hier plaatsen is genoeg lijkt mij.
      En in plaats van dat je toelicht waarom we allemaal zo nodig dat (…) boek moeten lezen, voel je je aangevallen ofzo: ‘heb je het boek wel eens gelezen’ ?Nee, uiteraard niet anders vraagt ‘ie er niet naar…
      En in je comment heb je het over ‘artikelen’, welke artikelen bedoel je daarmee precies? Andere artikelen hier op Computable? Want dan moet ik je wel gelijk geven denk ik…

      Login om te reageren
    4. Bjorn Heisterkamp schreef:
      7 juli 2009 om 12:35

      Nou, ik vind het een prima artikel, als je je niet geroepen voelt, of aangesproken, is de reactie op zijn minst net zo vreemd. Er wordt hier duidelijk een link gelegd tussen de toenemende onmogelijkheid om te kunnen communiceren en de kunst om bedrijfscommunicatie optimaal in te zetten. Ik vind dit juist een goede pitch die past in dit beeld. Sta open voor nieuwe activiteiten.

      Login om te reageren

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs