Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

ODS2 brengt uitbreidingen Field Marketing Software op de markt

26 november 2009 - 14:153 minuten leestijdActueelInnovatie & TransformatieODS2

ODS2, softwareleverancier van op het gebied van Field Marketing en Order Management, kondigt vandaag enkele uitbreidingen aan voor zijn Field Marketing Software (FMS). De modules Store Categorization en Article Databases worden toegevoegd waardoor gebruikers respectievelijk meer mogelijkheden krijgen bij het plannen van winkelbezoeken en het eenvoudiger wordt om een questionnaire op te stellen.

Field Marketing Software (FMS) van ODS2 is een geavanceerd pakket waarmee bedrijven alle verkoopbevorderende fieldmarketingactiviteiten kunnen plannen, monitoren en analyseren. Field Marketing Software van ODS2 is een kant-en-klare oplossing die direct is in te zetten om de presentatie, promotie en positionering van een product op de winkelvloer te verbeteren. De fieldmarketingsoftware is dankzij de modulaire opzet eenvoudig af te stemmen op de behoeften van een klant die daardoor niet wordt  opgescheept met overbodige functionaliteit.

De nieuwe module Store Categories levert een flinke tijdsbesparing op bij het plannen van projecten en winkelbezoeken, waarbij winkels ingedeeld kunnen worden naar mate van belangrijkheid. Door eenmalig bezoekschema’s op te stellen en hieraan locaties te koppelen wordt vastgelegd of een winkel bijvoorbeeld een keer per week of een keer per maand dient te worden bezocht. Bij het daadwerkelijk inplannen van de bezoeken dient het schema als uitgangspunt, hetgeen een flinke efficiëntieslag betekent. Het is eenvoudig te monitoren of de winkelbezoeken overeenkomstig het schema worden afgewerkt. Dit betekent dat de klant altijd inzicht heeft in de actuele stand van zaken wat betreft de winkelbezoeken. Achteraf is eenvoudig een vergelijking te maken tussen de geplande en uitgevoerde bezoeken.
Article Databases leveren de gebruiker flexibiliteit en meer efficiëntie op bij het opstellen van questionnaires doordat producten, winkels en de vragenlijst aan elkaar zijn te koppelen. Verder maakt de module het mogelijk om per winkel exact inzichtelijk te maken wat de voorradige producten zijn en het promotiemateriaal dat aanwezig is. Het controleren van winkelschappen gaat hierdoor efficiënter en met minder kans op fouten. Voor de field marketeers wordt het invullen eenvoudiger doordat alleen de vragen worden getoond die op dat moment relevant zijn voor de betreffende winkel. Zij hoeven met andere woorden geen vragen in te vullen over producten en materialen die niet in de winkel aanwezig (horen te) zijn. De verzamelde informatie is zodoende meer afgestemd op de gebruiker.

Naast de nieuwe modules heeft FMS de laatste maand enkele software-updates ondergaan. Een overzicht van nieuwe features:

De resultaten van winkels en ketens kunnen voortaan worden uitgedrukt in procenten, absolute waarden, of gemiddelden.
Alle rapportages kunnen voortaan in PDF worden weergegeven, opgeslagen en verzonden.

FMS is naast Nederlands en Engels nu ook beschikbaar in het Duits, Frans en Spaans.

Voor een gedetailleerde beschrijving van FMS en een uitgebreide productfilm, zie http://www.ods2.com/oplossingen/field_marketing_software/beschrijving

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    Design Sprints: 4 dagen van idee naar prototype

    Hoe zet je in vier dagen tijd een gevalideerd prototype neer met Design Sprints?

    Computable.nl

    Dit is de weg naar informatietransformatie

    In een wereld waar data en informatie centraal staan, moeten organisaties zich aanpassen aan de digitale toekomst. Informatietransformatie is de sleutel tot het versterken van beveiliging en het bevorderen van efficiëntie.

    Meer lezen

    ActueelData & AI

    Handelsoorlog zet druk op technologiesector, maar biedt ook kansen

    OpinieSoftware & Development

    Softwareontwikkeling: tijdperk van óf kopen óf bouwen is voorbij

    AchtergrondData & AI

    Sam Altman (OpenAI): ‘Just do it: bedrijven moeten ai nu omarmen’

    ActueelInnovatie & Transformatie

    Stem nu voor de Computable Awards 2025!

    ActueelInnovatie & Transformatie

    Apple bepaald geen voorloper met ai

    ActueelCarrière

    Kort: Asus vangt bot bij rechter om thuiswerken, 145,5 miljoen EU-subsidie voor cyberbeveiliging (en meer)

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs