Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Altitude Software en Teleopti slaan handen in elkaar

18 december 2009 - 10:513 minuten leestijdActueelSoftware & DevelopmentAltitude Software

Altitude Software, onafhankelijke leverancier van oplossingen voor contactcenters, en Teleopti, een marktleider op het vlak van oplossingen voor strategisch personeelsbeheer, kondigden een strategisch partnerschap aan dat de prestaties van contactcenters verbetert en een menselijker management mogelijk maakt.

Beide bedrijven leveren vanaf nu een gebruiksklare integratie van de Altitude uCI suite en Teleopti CCC, de innovatieve oplossing voor personeelsbeheer van Teleopti. De gecombineerde oplossing biedt een reeks instrumenten voor onder meer voorspellingen met seizoensanalyse, personeelsplanning en een realtime conformiteitsmodule, die managers van contactcenters in staat stelt om afwijkingen van de planning te controleren en snel te reageren om zo de hoogste klantentevredenheid tegen de laagste prijs te verzekeren. De voorspelling is gebaseerd op historische gegevens die geïntegreerd door Altitude uCI worden aangeleverd, wat de juistheid en eenvoud van het beheer ten goede komt. Services en campagnes zijn gemakkelijk te implementeren en snel te wijzigen met behulp van de uniforme ontwikkelingsomgeving van Altitude uCI. De oplossing biedt ook uitstekende ondersteuning voor complexe arbeidsregels en kan de naleving van wetten controleren in belangrijke Europese landen en andere landen overal ter wereld.
 
Contactcenters beschikken nu dus over een uniforme oplossing voor personeelsbeheer en kunnen steeds beschikken over het juiste personeel op het juiste ogenblik. Ze kunnen ook betrouwbare en accurate trafiekvoorspellingen genereren, plannen toetsen aan werkelijke gebeurtenissen, snel reageren op pieken en dalen in het aantal oproepen, en ze beschikken over automatische agent scheduling die rekening houdt met de voorkeuren van de verschillende agenten. Dat geeft agenten meer controle en beperkt het personeelsverloop, wat zich vertaalt in een meer efficiënte en rendabele werking.
 
"Het Altitude-team heeft een uitstekende reputatie en we kijken ernaar uit om onze gemeenschappelijke klanten en kanalen een geïntegreerde oplossing aan te bieden die krachtiger is dan de twee oplossingen afzonderlijk. De integratietests in het labo waren succesvol en de oplossing werd geïnstalleerd bij de eerste klanten. Zij kunnen zich voortaan nog beter concentreren op de operationele kant van hun contactcenters," aldus Nils Bildt, CEO van Teleopti.
 
Volgens Gastão Taveira, de CEO van Altitude, "bevestigt Altitude Software het belang van een volledige, moderne en goed ondersteunde oplossing voor personeelsbeheer. Dit partnerschap biedt een uitgelezen mogelijkheid om de businesswaarde te verhogen met Altitude uCI en rechtvaardigt met gemak de investering voor vooraanstaande contactcenters."

Teleopti CCC, de oplossing voor personeelsbeheer van Teleopti, biedt alle instrumenten die nodig zijn voor een complete controle van het contactcenter en laat toe om zo de winst en de klantentevredenheid te verhogen. Teleopti CCC biedt betrouwbare en accurate voorspellingen op basis van historische gegevens, campagneplanning en business intelligence waarmee contactcenters de toekomstige personeelsvereisten voor alle klantgerichte afdelingen kunnen bepalen. Er zijn voorspellende functies, een beter af te stellen optimalisering, meer controle voor agenten, meer winst en integratie met andere oplossingen.
 
Altitude uCI is een suite van softwareoplossingen voor contactcenters die bij zo’n 800 klanten uit de hele wereld uitstekende resultaten aflevert door open en eigen VoIP-oplossingen te ondersteunen en door de detailkennis van de operationele aspecten van contactcenters (coaching van agenten tot IT-beheer) te verhogen. Altitude Software is een onafhankelijke leverancier van oplossingen voor contactcenters met vijftien kantoren in de hele wereld, een snel groeiend klantennetwerk en sterk partnernetwerk met een bijzondere focus op het afleveren van businesswaarde bij outsourcers.

Meer over

BesturingssystemenSoftwarebeheer

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Design Sprints: 4 dagen van idee naar prototype

    Hoe zet je in vier dagen tijd een gevalideerd prototype neer met Design Sprints?

    Computable.nl

    Resultaatgericht Samenwerken (RGS).

    RGS is een gestructureerde methode die vastgoedprofessionals direct ondersteunt bij kwaliteitsverbetering, kostenefficiëntie en verduurzaming.

    Computable.nl

    De principes van cloud-native techniek

    Cloud-native technologieën voegen flexibiliteit, schaalbaarheid en beveiliging toe en verlagen de operationele kosten voor de IT-omgeving. Hoe dragen Kubernetes, KEDA en AKS hieraan bij?

    Meer lezen

    ActueelData & AI

    Kort: Esri simuleert extreem weer, update over de Ai-fabriek, omkoping Coinbase (en nog meer)

    Remko Reinders alegemeen directeur Salesforce Nederland
    AchtergrondData & AI

    Salesforce NL: Technologie ai-agents is volwassen, nu komt het op durf aan

    ActueelOverheid

    Kort: Nieuw screeningsysteem IND, IFS in zee met TomTom, Navara naar BBTG en de grote oversteek voor TMA

    AchtergrondData & AI

    ILT heeft nieuw taxitoezichtsysteem op de rit

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Kort: WBSO populair bij ict-bedrijven, 6 cloudtrends Gartner, EU-alternatief voor CVE-database VS

    ActueelData & AI

    Lleverage ontvangt drie miljoen voor ‘vibe automation’

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs