Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief
HP

HP lost probleem MyCom klant op

18 januari 2010 - 23:04ActueelCloud & Infrastructuur
Redactie Channelweb
Redactie Channelweb

HP heeft een probleem van een MyCom klant opgelost na tussenkomst van een ombudsman. Dit staat in het Leidsch Dagblad in het artikel ‘MyCom kan voorbeeld nemen aan HP’.

Die klant uit Leiden nam contact op met HP nadat haar HP pc defect raakte en door MyCom gedeeltelijk vergoed wilde worden. Lees het hele artikel in het Leidsch Dagblad.

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Beveiliging begint bij de Server

    Waarom lifecycle-denken cruciaal is voor IT-security

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Meer lezen

    Filter
    OpinieCloud & Infrastructuur

    Ddos-aanvallen (en waarom L3-filtering niet optioneel is)

    Handen, samenwerken, fusie
    ActueelOverheid

    Meer regie en samenwerking bij digitalisering overheid

    ActueelGovernance & Privacy

    Microsoft: we zijn geen hulpsheriff

    ActueelCloud & Infrastructuur

    HPE-Juniper vormt blok tegen Cisco

    OpinieCloud & Infrastructuur

    Opkomst van soevereine clouds: stel dataportabiliteit centraal

    knop op toetsenbord met rolstoelsymbool
    ActueelOverheid

    Einde aan wildgroei van overheidswebsites

    2 reacties op “HP lost probleem MyCom klant op”

    1. null schreef:
      19 januari 2010 om 10:59

      Leuke klant heb je dan zeg ! Die vrouw koopt een PC bij MyCom en claimt schades aan de computer. Maar is niet bereid om de schades te tonen in de winkel of dmv foto’s. Of te wel MyCom moet op basis van GEEN fysiek bewijs een schade oplossen en/of vergoeden. Deze mevrouw vond het niet nodig om naar de winkel te gaan omdat ze dan iemand anders moest vragen mee te gaan. Ze heeft MyCom dus niet een eerlijke kans gegeven en gaat vervolgens ook nog in de krant MyCom afzeiken.

      (p.s. niet werkzaam bij MyCom of gerelateerde bedrijven).

      Login om te reageren
    2. 3 keer niks schreef:
      21 januari 2010 om 11:07

      Het is duidelijk dat zowel bovenstaande reageerder en ook Mycom weinig snappen van “klanten service”.
      Uit het artikel komt naar voren dat deze mevrouw duidelijk een oudere vrouw is, in ieder geval niet een klant die even makkelijk z’n pc naar een winkel mee sleept of in een hand omdraai zelf digitale foto’s aanlevert.

      Mycom had deze negatieve berichtgeving kunnen voorkomen door ipv de procedures eerst het belang van hun eigen klant voorop te stellen. Deze klant voelt zich terecht in de kou gezet en heeft een nare smaak aan het geheel overgehouden. Het is te prijzen dat HP de klant en niet terug naar Mycom stuurt.

      1 ding weet ik zeker, deze mevrouw en de rest van haar familie, vrienden etc. koopt niks meer bij Mycom.

      Mycom kan hier een waardevolle les uit trekken.. het loont om te luisteren naar je klant, klanten service kost wellicht geld maar negatieve publiciteit kost veel meer geld. TV prrogramma’s zoals radar of kassa en diverse forums op het internet pesten bedrijven niet, maar zijn juist super waardevol om als bedrijf te laten zien dat je een eindgebruiker serieus neemt. Nu maar hopen dat Mycom van z’n fouten leert!

      Login om te reageren

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Ontdek de toekomst van IT-support en m...

    Op 16 september 2025 vindt in de Jaarbeurs in Utrecht een gloednieuw event plaats dat volledig is gericht op IT-professionals:...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs