Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

Flexibel 24×7 IT Support uitbesteden met Peak-IT

10 februari 2010 - 14:473 minuten leestijdActueelInnovatie & TransformatiePeak-IT

Vanaf heden biedt IT dienstverlener PEAK-IT (www.PEAK-IT.nl) aan haar klanten de mogelijkheid om de IT servicedesk geheel of gedeeltelijk uit te besteden. Het outsourcen van IT support wordt steeds populairder in Nederland. Internationale bedrijven zijn actief buiten kantooruren en willen – in geval van een incident – de juiste IT support ontvangen

Het "nieuwe werken" en de snel toenemende aantal thuiswerkplekken, vraagt om een flexibele, professionele en optimale ondersteuning. Met de nieuwe dienstverlening van PEAK-IT is het voor ieder bedrijf of organisatie mogelijk om 24×7 IT support uit te besteden, waarbij PEAK-IT de supportwerkzaamheden coördineert.

Veel voordelen

"Het 24×7 uitbesteden van een IT Helpdesk biedt veel voordelen", stelt Maarten Cobelens, directeur van PEAK-IT. "Wanneer een bedrijfskritisch incident snel en adequaat moet worden opgelost dan is het prettig om snel de helpdesk te kunnen raadplegen. Het analyseren, classificeren, registreren en escaleren van incidenten naar eigen IT organisatie behoort ook tot de mogelijkheden. Hierdoor kan er veel worden bespaard op eigen consignatiekosten. Ook zien wij dat medewerkers in Nederland steeds vaker buiten de geldende kantooruren nog aan het werk zijn. Als er dan een incident ontstaat dan is het prettig dat zij op ieder moment van de dag contact kunnen opnemen met onze ervaren helpdesk." Met het uitbesteden van IT Support communiceren eindgebruikers direct met de helpdesk van PEAK-IT in Naarden. Door optimaal gebruik te maken van remote-support en tools merken gebruikers in de praktijk geen verschil met een helpdesk op eigen locatie.

Focus op bedrijfsvoering

"Door globalisering en de groei van thuiswerken zijn steeds meer bedrijven genoodzaakt om IT support uit te breiden", vervolgt Cobelens. "Voor veel bedrijven en organisaties is het een flinke investering om een helpdesk permanent te bemensen. Wij bieden de uitbesteding van IT support aan tegen een vast tarief per uur. Door onze jarenlange ervaring binnen IT dienstverlening kunnen wij voor onze klanten een goede inschatting maken van de totale kosten per maand. Met het uitbesteden van 24×7 IT Support kunnen bedrijven en organisaties zich volledig blijven focussen op de kwaliteit en continuïteit van dagelijkse bedrijfsvoering en besparen ze op de totale IT kosten."

Over PEAK-IT

PEAK-IT (www.peak-it.nl) is een IT organisatie gespecialiseerd in support & beheer van infrastructuren. Bij PEAK-IT werken ruim 500 gedreven IT-specialisten. PEAK-IT werkt voor een groot aantal aansprekende opdrachtgevers door geheel Nederland. PEAK-IT heeft ook kantoren in Stockholm en Malmö. PEAK-IT is Microsoft Gold Partner en in 2007 uitgeroepen tot Top ICT Werkgever door CRF Nederland. In april 2009 is PEAK-IT – voor de tweede keer op rij – door Deloitte uitgeroepen tot ‘Netherlands 50 Best Managed Companies 2009′. Sinds 2010 is PEAK-IT officieel partner van HDI.

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Agentic AI in actie

    De stappen van automatiseren naar écht autonoom werken. Welke toepassingen zijn succesvol?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    Design Sprints: 4 dagen van idee naar prototype

    Hoe zet je in vier dagen tijd een gevalideerd prototype neer met Design Sprints?

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Meer lezen

    AchtergrondCarrière

    Gazonnetje of golfbaan maaien via de cloud

    OpinieData & AI

    Het is niet alles goud wat er blinkt: belang van pragmatisme rondom ai

    OpinieInnovatie & Transformatie

    20 jaar tech: 10 lessen in leiderschap en groei

    OpinieInnovatie & Transformatie

    Van edge naar enterprise: hoe Nederland toekomst van ai vormgeeft

    Innovatie & Transformatie

    Lummelaars veranderen de wereld

    Netwerk, hub, organisaties
    ActueelData & AI

    Ook Amsterdam krijgt eigen ai-hub

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • – Phishing
    • – Ransomware

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs