Zebra Technologies Benelux kondigt twee veranderingen aan die de groei van Zebra verder mogelijk maken. Twee nieuwe mensen versterken de Sales & Marketing afdeling en het bedrijf verhuist op 28 juni naar een nieuwe locatie. Hiermee wil Zebra zich beter organiseren en zich professioneler profileren naar zijn doelmarkten toe.
Robert Hoorgendorp is bij Zebra Technologies in dienst getreden als Channel Account Manager Benelux. In zijn functie is Robert verantwoordelijk voor de indirecte partners van Zebra – partners die via het distributiekanaal de producten en diensten van Zebra aankopen en deze weer verkopen aan eindgebruikers. Robert heeft ervaring opgedaan in Channel Sales en Channel Marketing bij Ricoh Europe, waar hij als Area Manager verantwoordelijk was voor een aantal landen in het Midden-Oosten en Afrika. Daarna bouwde Robert verder ervaring op in de computerindustrie als Channel Account Manager bij Sun Microsystems Nederland. Nadat hij zijn eigen bedrijf startte (financiële dienstverlening aan internationale bedrijven die zich in Nederland vestigen), kwam Robert uiteindelijk bij Zebra Technologies terecht.
Per 2 februari 2010 is Femke Bruinsma bij Zebra Technologies aangesteld als Sales Office Administrator voor de Benelux regio. Femke is verantwoordelijk voor alle operationele zaken binnen het Sales & Marketing kantoor van Zebra. Daarnaast verleent Femke lokale marketingondersteuning en is zij verantwoordelijk voor de organisatie van Zebra evenementen.
Nieuwe pand
Na een periode van vier jaar gaat Zebra Benelux het kantoorpand in Zeist ruilen voor een groter, moderner pand in Amersfoort dat meer mogelijkheden biedt. Met dit nieuwe pand schept Zebra Benelux een professionele omgeving waar ze met trots partners en klanten kunnen ontvangen om optimale printoplossingen uit te werken.
Het nieuw kantooradres van Zebra Benelux is vanaf 28 juni:
Zebra Technologies
Gemini B
Printerweg 36A
3821 AD Amersfoort