Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Everest en Ocaro bundelen krachten

19 juli 2010 - 14:19ActueelGovernance & PrivacyEverestOcaro
Redactie Channelweb
Redactie Channelweb

Everest, aanbieder van consultancy en de softwaresuite Aquima, en Ocaro, specialist in het verbeteren van klantcontacten binnen gemeenten, zijn een samenwerkingsverband aangegaan voor de ontwikkeling van het klantcontactsysteem AntwoordPlus.

Door de krachten te bundelen was het mogelijk om een uniek klantcontactsysteem te ontwikkelen. De kennis en ervaring van Ocaro binnen gemeenten en de ervaring van Everest met flexibele kennissystemen vullen elkaar goed aan. AntwoordPlus stelt gemeenten in staat hun Klant Contact Center (KCC) organisatie zo in te richten, dat de klantvraag echt centraal staat en vragen van burgers snel en vakkundig kunnen worden beantwoord.

Met AntwoordPlus kan Ocaro gemeenten helpen hun ambitie waar te maken om in 2015 nagenoeg alle burgervragen direct te beantwoorden. AntwoordPlus gaat verder dan de gebruikelijke vraag-antwoord principes en helpt KCC-medewerkers middels vraaggeleiding bij het analyseren van klantvragen om zo het klantcontact naar een hoger niveau te tillen. Daarnaast heeft Ocaro voor het ontwikkelen, beheren en actueel houden van de content samenwerkingsafspraken met een preferred contentpartner gemaakt. Hiermee hebben Everest en Ocaro drie peilers voor succes geborgd: de kennis van gemeentelijke KCC’s, de techniek en de juiste content.

"Wij willen gemeenten, hun klanten en de gebruikers van het klantcontactsysteem zo goed mogelijk ondersteunen en meerwaarde bieden in het klantcontact. In dit contact staan een uitstekende klantvraaganalyse, een volledig klantbeeld, kennis en een gebruikersvriendelijke klantcontactregistratie centraal", aldus Carolien de Oliveira Marreiros, directeur/eigenaar van Ocaro. "Een dergelijk intelligent systeem dat al deze aspecten kan ondersteunen bestond nog niet, waardoor wij zelf de stap hebben genomen om dit integrale klantcontactsysteem te ontwikkelen. De ervaring van Everest en haar technologie in de vorm van Aquima waren voor ons de perfecte match. Everest heeft haar technologie al ruimschoots in Nederland bewezen en biedt een flexibel in te zetten ontwikkelplatform, waarmee nu ook gemeenten hun voordelen kunnen doen. Wij zijn dan ook zeer verheugd dat we door deze samenwerking een uniek product aan gemeenten aan kunnen bieden."

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    GenAI: Veiligheidsrisico of wapen tegen dreiging?

    Wat AI betekent voor jouw securityaanpak? Alles over de risico’s en strategieën om GenAI verantwoord in te zetten.

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Beveiliging en IT samen sterk tegen bedreigingen

    Deze paper geeft concrete strategieën en handvatten om IT en Security effectiever te integreren.

    Meer lezen

    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    Europese it moet nú regie pakken

    OpinieData & AI

    Van data-marktplaatsen tot dark data: de rol van authenticiteit in ai

    OpinieSecurity & Awareness

    Iot-beveiliging: het vergeten risico in cybersecuritystrategie

    Europese Unie
    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    Geen one-fits-all-oplossing voor soevereine EU-cloud

    lui
    OpinieInnovatie & Transformatie

    Waarom ‘leverancier van jouw leverancier’ groot risico kan zijn

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Zo krijgt de overheid meer grip op clouddiensten

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs