Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

Nieuwe website, logo en Corporate Identity voor Centralpoint.nl

02 augustus 2010 - 14:41ActueelCloud & InfrastructuurCentral

Heden introduceert Centralpoint.nl haar vernieuwde website, logo en bijbehorende Corporate Identity.

Maandag 2 augustus 2010, is de nieuwe website van Centralpoint.nl (www.centralpoint.nl) live gegaan. Na een jaar van ontwikkelen introduceert de toonaangevende ICT leverancier een klantgerichte site. Naast de nieuwe vormgeving biedt de website veel informatie over de producten van Centralpoint.nl en vele "digitale adviseurs" voor de bezoekers.
Naast de nieuwe mogelijkheden is tevens het nieuwe logo en de nieuwe Corporate Identity geïmplementeerd.

Ontwikkeling
Voor het ontwikkelen van de Corporate Identity is gebruik gemaakt van de expertise van Usual Suspects te Amsterdam (www.usualsuspects.nl). Usual Suspects is een communicatiebureau dat merken in Europa en Noord-Amerika activeert door het creëren van unieke merkbelevingen waardoor het merkimago versterkt wordt.

Creatie
De doorvertaling van de Corporate Identity naar webdesign en customer marketing is verzorgd door SILO te Den Haag (www.silodesign.nl). SILO is een toonaangevend bureau op het gebied van graphic en user experience design. SILO won dit jaar de Gold, Silver en Bronze European Design Awards met projecten voor TEDxAmsterdam, TNT Post en Legermuseum.

Volgende fase
Voor Centralpoint.nl is de nieuwe website een logische stap in haar longtail strategie.
Directeur Brian Speelman: "We zijn blij met het resultaat wat we neerzetten sinds 2002, maar we zijn nog lang niet klaar. Als longtailer moeten wij telkens vernieuwen en vooruit lopen op de ontwikkelingen, zowel technisch als cosmetisch. Na de start in 2002 is dit onze vierde grote vernieuwing op de website, dat ondersteund door de nieuwe Corporate Identity met alleszeggende pay-off "We Mind Your Business" maakt dat wij klaar zijn voor de komende jaren. ‘We Mind Your Business" geeft aan dat we een onafhankelijke speler in een markt vol internationale ketens zijn waardoor we doorgaans sneller en meer betrokken kunnen acteren. Bovendien zijn we ijzersterk in het leveren van maatwerk voor de meest unieke uitdagingen".

Meer over

Diensten

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Servers onder de loep – Een nieuw tijdperk

    Nieuwe eisen aan prestaties en beveiliging. De toekomst van serverbeheer.

    Computable.nl

    Grip op de soevereine cloud

    Van bewustwording naar daadwerkelijke controle. Sleutelrol voor CIO en CFO.

    Computable.nl

    Virtualisatie heruitgevonden met VM’s en Containers

    15 redenen om bestaande virtuele machines te behouden en ruimte te creëren voor vernieuwing

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    Data & AI

    Open Webconcept levert AI-oplossing vo...

    Hoe bescherm je persoonsgegevens in documenten die je als overheid wil delen of hergebruiken? Het project ‘Anonimiseren met LLM’ –...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    Cloud & Infrastructuur

    Chipconflict tussen Nederland en China legt VW-fabrieken lam

    Cloud & Infrastructuur

    Checklist overstappen naar Europese cloudomgeving

    cloud zonder geheugen
    Cloud & Infrastructuur

    In de cloud zonder geheugen

    Cloud & Infrastructuur

    Nederland en China zoeken uitweg in escalerende Nexperia-crisis

    Cloud & Infrastructuur

    Cloudadoptie neemt verkeerde afslag – en dit is waarom

    Cloud & Infrastructuur

    Ziggo Zakelijk biedt 2,2 Gbit/s voor ondernemend Nederland

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Ontvang Computable e-Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs