Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

OKI-resellerprogramma muzikaal omlijst

24 augustus 2010 - 11:37ActueelInnovatie & TransformatieOki
Redactie Channelweb
Redactie Channelweb

De resellercampagne voor de nieuwe serie OKI-led-printers is swingend van start gegaan. Dealers en resellers krijgen kaarten aangeboden voor onder meer Symphonica in Rosso met Sting. Voorts start op 6 september de LED IT 2010 Printtour. Deze roadshow doet zo’n twintig van de grootste OKI-dealers aan.

OKI viert dit jaar de twintigste verjaardag van zijn led-printertechnologie. De printerleverancier heeft voor de zomervakantie acht nieuwe led-printers op de markt gebracht. De fabrikant brengt deze nieuwe reeks nu onder de aandacht en biedt zijn dealers extra ondersteuning. "We hebben nu eens niet gekozen voor kortingen, maar voor een campagne die de verkoop beloont met entertainment van hoog niveau", zegt Frank Akihary, managing director van OKI Benelux.

Onder het motto ‘OKI klinkt als muziek in je oren!’ biedt de leverancier zijn resellers kaarten aan voor de concerten van internationale artiesten die de komende maanden in ons land concerten geven. Zo worden resellers die de C300 verkopen beloond met tickets voor het Symphonica in Rosso-concert met Sting (15 oktober, Gelredrome). Succesvolle verkopers van de C500 kunnen rekenen op concertkaarten voor Carlos Santana, Michael Buble, Simply Red of The Night of the Proms. De muzikale actie duurt tot 30 september.

De resellercampagne is vooral gericht op het bereiken van de eindgebruiker. Tijdens de de LED IT 2010 Printtour krijgen twintig OKI-dealers bezoek van een volledig ingerichte demonstratiewagen, zodat ze de nieuwe led-printerreeks en mfp’s op locatie kunnen demonstreren. "Wij streven ernaar om samen met onze partners de markt de beste oplossingen en producten te bieden", zegt Akihary, "Wij willen samen met onze partners een gezonde groei realiseren en daarom steunen wij hen ook actief met een campagne die erop gericht is om de eindgebruiker te bereiken." De led-resellercampagne wordt ondermeer offline ondersteund door middel van bannering op vaksites.

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    Design Sprints: 4 dagen van idee naar prototype

    Hoe zet je in vier dagen tijd een gevalideerd prototype neer met Design Sprints?

    Computable.nl

    Dit is de weg naar informatietransformatie

    In een wereld waar data en informatie centraal staan, moeten organisaties zich aanpassen aan de digitale toekomst. Informatietransformatie is de sleutel tot het versterken van beveiliging en het bevorderen van efficiëntie.

    Meer lezen

    AchtergrondOverheid

    Software is gevechtskracht

    ActueelInnovatie & Transformatie

    Groningse doorbraak bij 3d-printtechniek voor robotjes

    AchtergrondInnovatie & Transformatie

    Tech aan het front

    ActueelInnovatie & Transformatie

    Navo-sg Mark Rutte ziet innovatie op slagveld enorm versnellen

    AchtergrondData & AI

    Ai-bedrijf Braincreators stelt de mens weer centraal in nieuwe koers

    ActueelSoftware & Development

    Europese tech hongert naar Navo-orders

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs