Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Xerox biedt virtuele klantenservice

23 mei 2011 - 11:52ActueelCloud & InfrastructuurXerox
externe partij
externe partij

Wetenschappers van Xerox Corporation hebben een prototype klantenservicesoftware ontwikkeld die bedrijven helpt zich te focussen op hun core business. De software maakt gebruik van virtuele 3D-afbeeldingen van printers en mfp’s, die Xerox-gebruikers direct toegang verschaffen tot live support van de betreffende apparaten. De laboratoria van Xerox richten zich op het vereenvoudigen van de werkplek door middel van innovatie.

Wetenschappers van Xerox raken met het prototype het pijnpunt van gebruikers. Het gebruik van de software verkort de tijd van een telefoongesprek met de servicedesk, waardoor er meer tijd overblijft voor de real business van de gebruiker. Hoe werkt virtuele ondersteuning? Bekijk het op de video. Door de ‘Help’ knop op het scherm van de netwerk-mfp aan te klikken, wordt een call aangemaakt voor de supportdesk. Wanneer de callcenter-agent de binnenkomende call accepteert, wordt een 3D-model van de printer geüpload en worden alle data over de status van de machine verzameld. De gebruiker opent simultaan hetzelfde 3D-model op het scherm van de printer. Zo ziet hij dezelfde afbeelding als de agent en kan hij de instructies direct opvolgen: een realtime multimedia gesprek.

Xerox biedt diverse oplossingen op het gebied van embedded en remote diagnose services waaronder: PhaserSMART, een diagnostisch hulpmiddel waarmee gebruikers zelf aan de slag kunnen gaan en het Command Center, een tool die informatie over storingen rechtstreeks van de Xerox iGen4 en de Xerox Nuvera digitale printsystemen doorstuurt naar de klantenservice voor een snelle ondersteuning. Dit nieuwe prototype voor een virtuele helpdesk bouwt voort op de interactiemogelijkheden die zijn gelanceerd met de Xerox WorkCentre 7500 serie, genaamd 'Xerox Online Support Assistant’, die directe toegang tot online ondersteuning biedt.

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Meer lezen

    Computable.nl
    ActueelCloud & Infrastructuur

    Xerox PARC CTO Goldman overleden

    Computable.nl
    ActueelData & AI

    Xerox besteedt productontwikkeling uit

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs