Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Vodafone houdt het bij één zakelijk centrum

27 september 2011 - 13:06ActueelInnovatie & TransformatieVodafone
Laura Kempenaar
Laura Kempenaar

Vodafone is vooralsnog niet van plan meerdere Customer Solution Centers te openen. Het telefoniebedrijf vierde begin september 2011 de opening van hun nieuwe kantoor in Eindhoven, waarbij zakelijke klanten in een Customer Solution Center terecht kunnen voor informatie over mobiel werken. Bovendien krijgen zij een kijkje achter de schermen van het IP- en mobiele netwerk van het telefoniebedrijf. Vodafone woordvoerder Jasper Koek: ‘Het centrum is bedoeld voor klanten uit heel Nederland, dus we laten het vooralsnog bij dit centrum in de Brainport-regio.’

Het van oorsprong Engelse bedrijf koos voor Eindhoven, omdat het tot slimste regio ter wereld is verkozen door een Amerikaanse denktank. 'We hebben na de opening veel positieve reacties van onze klanten gekregen, zowel over het pand als over de CSC Experience', zegt Koek. 'De CSC Experience is de rondleiding die klanten in het Customer Solution Center krijgen tijdens een bedrijfsbezoek. Er komen zowel bestaande als potentiële klanten naar ons nieuwe kantoor. Het is nog te vroeg om iets over aantallen te zeggen.'

Mobiel werken suite

Het bedrijf maakt een CSC Experience op maat voor zijn klanten. Bovendien wordt er begin november een 'mobiel werken suite' gelanceerd in samenwerking met Boer & Croon consultancy, ict-dienstverlener InterAccess en het Leefritme Kenniscentrum. Koek: 'Het is een middel dat onze klanten helpt om de barrières en kansen rondom mobiel werken te identificeren, om het zo goed mogelijk binnen de organisatie in te kunnen voeren'.

Daarnaast is het telefoniebedrijf actief op zoek naar samenwerkingen met bedrijven en gemeenschappen in de regio om innovatie te stimuleren. Voorbeelden van dat soort partners zijn het Brabant Center for Entrepreneurship en het innovatielab van de Technische Universiteit Eindhoven.

Tweehonderd medewerkers

In het nieuwe kantoor in Eindhoven werken tweehonderd medewerkers voor de zakelijke markt, waaronder technologiemedewerkers die het vaste IP-netwerk monitoren en verkoopafdelingen voor de mkb- en grootzakelijke markt. Vodafone telt in Nederland 5,1 miljoen klanten en heeft naast Eindhoven hoofdkantoren in Maastricht en Amsterdam.

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    Design Sprints: 4 dagen van idee naar prototype

    Hoe zet je in vier dagen tijd een gevalideerd prototype neer met Design Sprints?

    Computable.nl

    Dit is de weg naar informatietransformatie

    In een wereld waar data en informatie centraal staan, moeten organisaties zich aanpassen aan de digitale toekomst. Informatietransformatie is de sleutel tot het versterken van beveiliging en het bevorderen van efficiëntie.

    Meer lezen

    Innovatie & Transformatie

    Kort: TU/e lanceert nieuw high-tech-onderzoeksinstituut, veel minder cyberincidenten in Nederland (en meer)

    Vote now stem nu stemmen Awards
    ActueelOverheid

    Leden VNG stemmen in met ict-collectivisering

    ActueelOverheid

    Tweede Kamer wil snelle behandeling Nederlandse Digitaliseringsstrategie

    ActueelFinanciële dienstverlening

    Kort: Mollie komt met betaalterminal Tap, Orange Quantum Systems schaalt quantumtesten op (en meer)

    Digitale overheid
    ActueelOverheid

    Nederland scoort in EU bovengemiddeld bij digitale overheidsdiensten

    ActueelData & AI

    Handelsoorlog zet druk op technologiesector, maar biedt ook kansen

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs