Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

Spraakanalyse, Web Portal en Virtualisatie in CIC 4.0

16 februari 2012 - 11:54ActueelCloud & InfrastructuurInteractive Intelligence
externe partij
externe partij

Interactive Intelligence maakt de release bekend van Customer Interaction Center 4.0 (CIC). De real-time spraakanalyse in CIC 4.0, Interaction Analyzer, biedt real-time herkenning van vooraf ingestelde woorden of zinnen. Dit kan aan de kant van de klant, aan de kant van de medewerker of bij beiden tegelijk, afhankelijk van de performance indicatoren waarop een organisatie wil sturen.

 

Met Interaction Analyzer kunnen supervisors al reageren tijdens probleeminteracties door deze te monitoren, te begeleiden of zelfs over te nemen. Meer interacties en virtualisatieMet CIC 4.0 wordt de schaalbaarheid sterk verbeterd: meer dan een verdubbeling van het aantal ACD-agenten (Automatic Call Distribution) op één enkele server, ondersteuning van meer dan vijf keer zoveel gelijktijdige ivr-sessies (interactieve keuzemenu’s) en zeven keer meer gesprekken per uur die kunnen worden opgenomen en vastgelegd.

eel klanten zijn de afgelopen jaren gestart met server virtualisatie met als doel om operationale kosten te verlagen. In de nieuwe CIC 4.0 release worden zowel VM-Ware als Hyper-V als virtualisatie platform ondersteund, zodat voor CIC deze operationele voordelen ook beschikbaar komen.Web PortalCIC 4.0 betekent ook de komst van het Interaction Web Portal, waarmee contact centers hun klanten via een eigen beveiligde toegang de mogelijkheid geven om op afstand real-time mee te kijken: live gesprekken monitoren, opnames afluisteren en prestatierapportages inzien. Interne toepassing geeft het eigen management meer inzicht in de werkzaamheden en prestaties van het contact center.

Verdere toevoegingen in CIC 4.0 zijn onder andere een nieuwe Web-client, verbeterde emailafhandeling, efficiënter zoeken in gespreksopnames en verbeterde rapportages. CIC 4.0 is per direct beschikbaar in het Engels. De Nederlandstalige versie wordt begin tweede kwartaal 2012 verwacht.

Meer over

SoftwarebeheerTelecomUniversal CommunicationsVirtualisatie

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Servers onder de loep – Een nieuw tijdperk

    Nieuwe eisen aan prestaties en beveiliging. De toekomst van serverbeheer.

    Computable.nl

    Grip op de soevereine cloud

    Van bewustwording naar daadwerkelijke controle. Sleutelrol voor CIO en CFO.

    Computable.nl

    Virtualisatie heruitgevonden met VM’s en Containers

    15 redenen om bestaande virtuele machines te behouden en ruimte te creëren voor vernieuwing

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    Innovatie & Transformatie

    SureSync en Logius genomineerd voor Co...

    SureSync is dit jaar trots op drie nominaties bij de Computable Awards 2025. Eén van de meest opvallende nominaties is...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    Cloud & Infrastructuur

    Clingendael waarschuwt: Nexperia-ingreep kan uitmonden in geopolitieke chipcrisis

    Innovatie & Transformatie

    It als groeimotor? Alleen met een plan

    Innovatie & Transformatie

    Aanbestedingen botsen met autonomie

    e-mail lost silent drop smishing
    Security & Awareness

    Kort: Bank-smishing x10, Microsoft silent drops lopen spuigaten uit (en meer)

    Cloud & Infrastructuur

    Minister vreest Chinese spelletjes om Nexperia vleugellam te maken

    Carrière

    Onverantwoord gedrag kostte Chinese bestuurder Nexperia de kop

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Ontvang Computable e-Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs