Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

BT vernieuwt BT Contact-portfolio

31 januari 2013 - 10:20ActueelCloud & InfrastructuurBT
externe partij
externe partij

BT kondigt een reeks vernieuwingen aan binnen zijn BT Contact-portfolio die specifiek zijn ontworpen om het zakendoen met organisaties te vereenvoudigen, die zowel de kosten als de complexiteit van hun contactcenter-activiteiten verminderen en ‘omnichannel’ klantenservice mogelijk maken.

De innovaties binnen BT Contact helpen organisaties volgens BT voorop te lopen op gebied van ‘omnichannel’ klantenservice om zo een naadloze klantervaring te verzorgen, ongeacht het kanaal dat gebruikt wordt.

De vernieuwingen binnen het BT Contact-portfolio omvatten onder andere technologieën van BT’s belangrijkste partners en producten en diensten die geoptimaliseerd zijn voor middelgrote organisaties met contactcenters van honderd tot duizend seats. De BT Contact-oplossingen zijn ontwikkeld om eenzelfde verfijning aan te bieden als waar grote contactcenters over beschikken, zonder de dure bijbehorende maatwerkoplossingen.

De diensten van het portfolio omvatten onder andere BT Inbound Contact, een dienst die gebruikt maakt van het bereik en de betrouwbaarheid van het wereldwijde spraaknetwerk van BT voor het ‘routen’ en ‘queuen’ van telefoongesprekken overal ter wereld. De intelligentie van het netwerk stelt organisaties in staat om wereldwijd een uniforme service te verlenen in alle contactcenters, en biedt bellers, ongeacht hun geografische locatie, dezelfde toegangsnummers en routering van gesprekken. BT Auto Contact is een geautomatiseerd systeem waarbij klanten gebruik kunnen maken van self-service technologie om op een eenvoudige en gemakkelijke manier routinevragen af te kunnen handelen. BT Cloud Contact is een clouddienst waarmee agents vanaf iedere locatie kunnen werken, met als voordeel dat experts ‘on demand’ beschikbaar zijn. BT Onsite Contact is nu beschikbaar voor middelgrote organisaties om de registratie en routering van klantverzoeken naadloos te laten verlopen, ongeacht het kanaal. BT Optimise Contact is een clouddienst die gelanceerd wordt voor een prijs van dertig Britse pond per gebruiker per maand, en biedt een reeks van optimalisatie-tools die inzicht geven in contactcenter activiteiten, van klantcontacten tot personeelsbezetting en service levels.

Meer over

Telecom

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Slim verbonden en veilig georganiseerd

    Waarom connectiviteit en security onlosmakelijk verbonden zijn.

    Computable.nl

    Kies de juiste virtualisatie-aanpak

    Vergelijk drie krachtige open source-oplossingen: Proxmox, Kubernetes en OpenStack

    Computable.nl

    Beveiliging begint bij de Server

    Is serverhardware de blinde vlek in het securitybeleid? Waarom lifecycle-denken cruciaal is voor IT-security

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialData & AI

    AI in softwaretesten: tussen belofte e...

    De opkomst van kunstmatige intelligentie (AI) wekte hoge verwachtingen in de wereld van softwaretesten. Zelflerende testsuites, automatisch gegenereerde testgevallen en...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    Joris van Oers
    ActueelCloud & Infrastructuur

    Van Oers: Ik moet groei BT versnellen

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Ontvang Computable e-Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs