Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

Hellodialog introduceert ‘betalen voor succes’

26 maart 2013 - 14:05ActueelData & AI
externe partij
externe partij

Hellodialog is een nieuwe e-mail marketing service provider (ESP) van Nederlandse bodem. Deze nieuwkomer past de gangbare kostenstructuur aan door alleen geopende mails in rekening te brengen. Ook betaal je geen abonnementskosten. Normaal gaat een groot deel van het kostbare marketingbudget rechtstreeks de prullenbak in, omdat maar liefst 78 procent van alle verzonden nieuwsbrieven niet wordt geopend.

Door enkel te betalen voor succes, besparen bedrijven met Hellodialog al snel 50 procent op hun marketingbudget voor e-mail. Naast een voordelige kostenstructuur (tot tweeduizend geadresseerden zelfs gratis) heeft Hellodialog geavanceerde functies, waaronder een lerend vermogen. De effectiviteit van mailings wordt verhoogd door een slimme tool die gratis resultaten analyseert en verbetersuggesties aangeeft.

Bij Hellodialog draait alles om het succes van klanten. Daar zorgt de intelligente ‘Autoimprover’-tool voor, die onder andere suggesties geeft voor het beste tijdstip van verzending. Ook kun je snel zien welke apparaten en browsers gebruikt worden door specifieke ontvangers en voorkom je onleesbare nieuwsbrieven. Door de nieuwe inzichten leer je van iedere mailing en kun je relevante en dus succesvolle dialogen op gang brengen.

Speciaal voor webwinkels biedt Hellodialog de ‘eCommerce plug-in’. Ook deze tool is gratis. Met de plug-in houd je bijvoorbeeld bij hoeveel verkopen er zijn gedaan met een mailing. Daarnaast kun je makkelijk een overzicht creëren van de beste klanten, de gemiddelde omzet per transactie en de laatste datum van aankoop. Op basis van deze informatie kun je toekomstige nieuwsbrieven personaliseren met slimme promoties of extra kortingen.

Hellodialog is onderdeel van Pixelindustries, een digital agency die zich richt op webdesign, eCommerce en online marketing.

Meer over

BrowsersBusiness IntelligenceECM

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Beveiliging van AI in de praktijk

    AI is hot, maar de praktijk binnen grote organisaties blijkt weerbarstig. Stop met brandjes blussen; zo schaal en beveilig je met succes.

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Meer lezen

    Jan-Pieter d'Anvers
    AchtergrondSecurity & Awareness

    ‘Als we data veilig willen houden, moeten we ons haasten’

    Anoniem smartbril smart glasses
    ActueelSecurity & Awareness

    Kort: QR-phishing evolueert, opbrengst gen-ai valt tegen, bril nu security risk (en meer)

    OpinieData & AI

    Het is niet alles goud wat er blinkt: belang van pragmatisme rondom ai

    Phishing fastfood vis
    ActueelOverheid

    Kort: Digitalisering overheid gaat traag, phishing by McDonald’s (en meer)

    ai in de zorg
    ActueelZorg

    Kamervragen over medische ‘deskilling’ door ai 

    ActueelData & AI

    Ai maakt populaire programmeertalen nog populairder

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • – Phishing
    • – Ransomware

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs