BuddyBuy is door de Tickethour Group en BrandScreen Interactive geselecteerd als platform om promoties en marketing- en salescampagnes via diverse socialmediakanalen vanuit één geïntegreerde omgeving in te zetten.
BrandScreen Interactive is een gezamenlijk initiatief van Inqubative, specialist in nieuwe media video-architectuur, en een aantal gerenommeerde mondiale aanbieders van digital signage-oplossingen.
Tickethour Group is een internationale organisatie die de verkoop van tickets verzorgt voor onder andere concerten, sport- en culturele evenementen en theatervoorstellingen in Griekenland, Verenigd Koninkrijk, Noorwegen, Saudi-Arabië en Nederland.
Beide organisaties zijn van mening dat zij via het socialmedia-platform BuddyBuy hun respectievelijke acties en aanbiedingen op een uiterst effectieve manier via social media kunnen verspreiden. De campagnes worden ook opgepakt door diverse zoekmachines. Verder kunnen de bedrijven met BuddyBuy hun boodschap consistent overbrengen en het resultaat in detail meetbaar maken.
Volgens Stefanos Kakarantzas, ceo van Tickethour Group, kan BuddyBuy in de landen waar Tickethour actief is de promotie van evenementen via social media op een snelle en effectieve manier ondersteunen. ‘Acties zijn eenvoudig aan te maken en de resultaten zijn duidelijk meetbaar. Groot voordeel is dat BuddyBuy niet gebonden is aan bijvoorbeeld Facebook, maar breed inzetbaar is via alle gangbare social media zoals Twitter, Google+ en niet te vergeten e-mail.’
‘De koppeling met BuddyBuy is voor BrandScreen Interactive van groot belang’, stelt John Goedegebuure, woordvoerder van BrandScreen Interactive, ‘omdat wij hierdoor aan onze zakelijke klanten op eenvoudige wijze een additioneel middel bieden waardoor zij hun return on investment aanzienlijk kunnen vergroten. Meerdere online/offline strategieën en campagnes kunnen worden ontwikkeld en vanwege de integratie met BuddyBuy kunnen wij die interactie via de social media nog verder ondersteunen en uitbreiden.’